سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با صدور پیامی از مردم همیشه در صحنه انقلاب برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم «اِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ» (احقاف، ۱۳) انقلاب اسلامی یک انقلاب بزرگ است که منشاء پیروزی آن خدای متعال و ملت شریف ایران تحت رهبری الهی خمینی کبیر (ره) و استمرار و پایداری آن وام‌دار رهبری‌های حکیمانه حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت بی‌نظیر و شریف ایران اسلامی است.

چهل و چهارمین سالگرد خروش ایرانیان در پی خیزش پیر خمین برای برچیدن طاغوتیان زمان و برپایی رویای همه پیامبران الهی، در این قطعه از گیتی بی‌شک بزرگ نعمتی است که نباید غبار زمانه ما را از شکر نعمتش بازدارد.پس از چهل و چهار سال مقاومت قهرمانانه ایرانیان برای پایبندی به عهدی که با امام(ع) و شهیدانشان بسته‌اند، امروز شاهد آنیم سردمداران بزرگترین قدرت طاغوتی عالم رسما و در ملأ عام اعتراف به شکست آخرین حربه های شیطانی خود برای از پای در آوردن  و زانو زدن ملت ایران می‌کنند و از شکست مفتضحانه کمپین فشار اقتصادی حداکثری سخن می‌گویند.

سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان با زبان رسا و صادقانه اعلان می‌دارد! در همه این سال‌ها مردم به احسن وجه در زیباترین طریق ممکن نقش تاریخی و حماسی خود را ایفا نمودند.این حضور پیامی منسجم و تامین کننده وحدت و انسجام ملت شریف ایران را که به طور قطع منشاء یاس دشمنان انقلاب و تامین کننده امنیت و سلامت اجتماعی مردم قدرتمند ایران است به دنبال خواهد داشت.

سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره) و با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، همانند گذشته محکم و استوار همراه ملت بزرگ ایران در راستای به ثمر نشاندن و رشد پیشرفت انقلاب اسلامی و خون شهدا لحظه‌ای کوتاه نخواهد آمد و بزرگداشت این روز باشکوه را گواه روشن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی دانسته و تاکید می‌کند روند پیروزی‌های پی در پی انقلاب اسلامی و ذلت و خواری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داشت.

انتهای‌پیام/