×

دهیار روستای افرینه پلدختر: دو گردشگر در آبشار افرینه پلدخترغرق شدند

  • کد نوشته: 5079
  • خرداد ۱۴, ۱۳۹۶
  • ۰
  • دو گردشگر تهرانی در آبشار روستای افرینه این شهرستان غرق شدند که یکی از آن‌ها جان خود را از دست داد.   به گزارش نیساخبر، علی سلطانپور اظهار داشت: این دو گردشگر که اهل تهران بودند عصر شنبه هنگامی که مشغول مشاهده و تفریح  در آبشار روستای افرینه از توابع شهرستان پلدختر بودند در در […]

    دهیار روستای افرینه پلدختر:  دو گردشگر در آبشار افرینه پلدخترغرق شدند
  • دو گردشگر در آبشار افرینه پلدخترغرق شدند

    دو گردشگر تهرانی در آبشار روستای افرینه این شهرستان غرق شدند که یکی از آن‌ها جان خود را از دست داد.

     

    به گزارش نیساخبر، علی سلطانپور اظهار داشت: این دو گردشگر که اهل تهران بودند عصر شنبه هنگامی که مشغول مشاهده و تفریح  در آبشار روستای افرینه از توابع شهرستان پلدختر بودند در در این آبشار غرق شدند.

    وی افزود: اهالی روستا  با مشاهده منظره غرق شدن این دو گردشگر بلافاصله خود را به آن‌ها رسانده و گردشگران غرق شده را از آب بیرون کشیدند.

    وی گفت: اهالی  روستا با انجام کمک‌های اولیه و تنفس مصنوعی بر روی این دو نفر موفق شدند  یکی از آنها به نام بهنام درویش را از مرگ حتمی نجات داده اما تلاش برای نجات گردشگر دیگر به نام محمدرضا اجاق پور ۳۵ ساله  بی‌نتیجه ماند و وی جان خود را از دست داد.

    دهیار روستای افرینه پلدختر گفت: با کمک اورژانس ۱۱۵ جسد گردشگرفوت شده به بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر انتقال یافت.

    سلطان‌پور افزود: این دو گردشگر به دلیل عدم نصب تابلوی شنا ممنوع و یا خطر و علایم هشدار دهنده در محل و مسیر آبشار اقدام به شنا کرده که این موضوع منجر به غرق شدن آن‌ها شد.

    وی از مسئولان خواست جهت رفاه حال گردشگران و راهنمایی بازدید کنندگان در مسیر آبشار روستای افرینه تابلو و علایم هشدار دهنده نصب کنند.

    انتهای پیام/

    منبع: فارس


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *