×

دولت به جای الفاظ بی‌هزینه‌، به لرستان بودجه بدهد

  • تیر ۳۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • نماینده مردم سلسله دلفان و سلسله در مجلس گفت: متأسفانه از خدمات‌رسانی دولت‌ها به لرستان بیش از همه الفاظ، استعمال القاب و الفاظ بی‌هزینه‌ای مانند لر غیور، لر قهرمان و لر شجاع خودنمایی می‌کند.   به گزارش نیساخبر، علی رستمیان در نطق میان دستور خطاب به رئیس‌جمهور گفت: ضمن تعامل منطقی با دولت باید عرض […]

    دولت به جای الفاظ بی‌هزینه‌، به لرستان بودجه بدهد
  • نماینده مردم سلسله دلفان و سلسله در مجلس گفت: متأسفانه از خدمات‌رسانی دولت‌ها به لرستان بیش از همه الفاظ، استعمال القاب و الفاظ بی‌هزینه‌ای مانند لر غیور، لر قهرمان و لر شجاع خودنمایی می‌کند.

     

    به گزارش نیساخبر، علی رستمیان در نطق میان دستور خطاب به رئیس‌جمهور گفت: ضمن تعامل منطقی با دولت باید عرض کنم متأسفانه از خدمات‌رسانی دولت‌ها به لرستان بیش از همه الفاظ، استعمال القاب و الفاظ بی هزینه‌ای مانند لر غیور، لر قهرمان و لر شجاع خودنمایی می‌کند.

    نماینده مردم سلسله دلفان و سلسله افزود: لطفاً به جای این الفاظ سهم لرستان را در بودجه در توسعه موزون و متوازن پایدار، از تخصیص و برداشت آب از رودخانه‌های لرستان که سالانه ۶ و نیم تا ۱۲ میلیارد مترمکعب آب از حوزه‌های لرستان خارج و توسعه شکوفایی استان‌های دیگر را رقم می‌زند، پرداخت کنید.

    وی بیان کرد: سهم لرستان را از انتقال خطوط نفت و گاز که صدها کیلومتر آن از استان می‌گذرد و خسارهای زیادی را به مردم وارد کرده، سهم لرستان را از صنایع و معادن، سرمایه‌گذاری و جذب جوانان بیکار و تحصیل‌کرده که تعداد قابل‌توجهی از آن‌ها عضو بنیاد نخبگان کشور بوده و بیکاری آن‌ها از نوع دردناک‌ترین بیکاری مانند دشنه‌ای بر پهلوی آن‌ها فرورفته و آن‌ها را به کام اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی فرو می‌برد و در نهایت سهم لرستان را از کابینه دولت که دریغ از یک وزیر و معاون رئیس‌جمهور لر و حتی انتصاب مدیران غیربومی در لرستان علیرغم این‌همه نیروی نخبه بومی که عرصه را بر آن‌ها تنگ کرده است را لحاظ نمایید.

    نماینده مردم سلسله و دلفان، اظهار داشت: در این رابطه سیاه نمایی نکرده و از خدمات چشمگیر تمامی دولت‌ها به لرستان تشکر می‌کنم اما اگر از آمارسازی‌ها و گزارش‌ها خلاف واقع و به‌ قول ‌معروف قبله عالم به سلامت و محرومیت به جا مانده از رژیم پهلوی بگذریم بی‌شک لرستان جزو استان‌های آخر کشور است.

    منبع: خبرگزاری صداوسیما

     

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *