×

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان: تصادف زنجیره‌ای در محور خرم‌آباد- بروجرد ۱۶ مجروح برجای گذاشت

  • کد نوشته: 3544
  • اسفند ۲۹, ۱۳۹۵
  • ۰
  •   رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان گفت: تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در محور خرم‌آباد- بروجرد ۱۶ مجروح برجای گذاشت. به گزارش نیساخبر، حسینعلی رفایی از تصادف زنجیره‌ای در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: در تصادف زنجیره‌ای که عصر امروز در محور خرم‌آباد- بروجرد رخ داد ۱۶ نفر مجروح شد. وی بابیان اینکه در […]

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان: تصادف زنجیره‌ای در محور خرم‌آباد- بروجرد ۱۶ مجروح برجای گذاشت
  •  

    تصادف زنجیره‌ای در محور خرم‌آباد- بروجرد ۱۶ مجروح برجای گذاشت

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان گفت: تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در محور خرم‌آباد- بروجرد ۱۶ مجروح برجای گذاشت.

    به گزارش نیساخبر، حسینعلی رفایی از تصادف زنجیره‌ای در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: در تصادف زنجیره‌ای که عصر امروز در محور خرم‌آباد- بروجرد رخ داد ۱۶ نفر مجروح شد.

    وی بابیان اینکه در این حادثه ۱۰ خودرو باهم برخورد کرد افزود: در پی تماس با مرکز اپراتوری اورژانس شهرستان خرم‌آباد و اعلام تصادف زنجیره‌ای چندین خودرو در کیلومتر ۲۵ جاده خرم‌آباد- بروجرد در منطقه ریگ سفید و مصدومیت ۱۶ نفر از سرنشینان این خودروها بلافاصله با هماهنگی ستاد هدایت و عملیات بحران EOC دانشگاه علوم پزشکی لرستان یک دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس مستقر در کمپ نوروزی پلیس‌راه کمالوند به محل حادثه اعزام شد.

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان عنوان کرد: ۱۶ مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط اتوبوس آمبولانس و  آمبولانس پایگاه ۵۰۷ کمالوند  به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد منتقل شد.

    انتهای پیام/

    منبع: تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *