×

بیش از ۶۵۹ میلیون تومان برای تأمین جهیزیه مددجویان سلسله هزینه شد

  • اسفند ۱۷, ۱۳۹۵
  • ۰
  • رئیس کمیته امداد سلسله گفت: بالغ بر ۶۵۹ میلیون و ۹۷۸ هزار تومان اعتبار برای تأمین هزینه جهیزیه مددجویان این شهرستان اعتبار صرف شده است.  به گزارش نیساخبر وبه نقل از خبرگزاری تسنیم ، علی اشرف جهانیان در دیدار با کارکنان کمیته امداد سلسله با اشاره به ۱۴ اسفند ماه سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) […]

    بیش از ۶۵۹ میلیون تومان برای تأمین جهیزیه مددجویان سلسله هزینه شد
  • جهیزیه نوعروسان

    رئیس کمیته امداد سلسله گفت: بالغ بر ۶۵۹ میلیون و ۹۷۸ هزار تومان اعتبار برای تأمین هزینه جهیزیه مددجویان این شهرستان اعتبار صرف شده است.

     به گزارش نیساخبر وبه نقل از خبرگزاری تسنیم ، علی اشرف جهانیان در دیدار با کارکنان کمیته امداد سلسله با اشاره به ۱۴ اسفند ماه سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال ۵۷  اظهار داشت:کمیته امداد خدمات حمایتی خود را در ۱۶۹ سرفصل و در بخش‌های متعدد به محرومان و نیازمندان جامعه ارائه می‌دهد.

    وی با اشاره به پرداخت ۳۷۴ مورد پرداخت کمک جهیزیه نقدی و غیرنقدی به مددجویان تحت پوشش افزود: رقمی بالغ بر ۶۵۹ میلیون و ۹۷۸ هزار تومان اعتبار برای تأمین هزینه جهیزیه مددجویان اعتبار صرف شده است.

    رئیس کمیته امداد سلسله با اشاره به در دستور کار بودن ۴۸ فقره کمک هزینه خرید جهیزیه دیگر عنوان کرد: برای این ۴۸ فقره نیز رقمی معادل ۹۶ میلیون تومان در نظر گرفته شده که تا روزهای آتی پرداخت خواهند شد.

    وی با اشاره به پرداخت ۲۹۴ مورد تسهیلات کارگشایی و ۲۴۲ مورد تسهیلات خودکفایی به مددجویان بیان کرد: برای پرداخت این تسهیلات رقمی معادل ۳ میلیارد و ۲۳۸ میلیون تومان اعتبار از منابع داخلی و استانی صرف شده است.

    جهانیان گفت: همچنین طی این مدت ۹۲ میلیون کمک هزینه دانشجویی و ۲۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان کمک هزینه به دانش‌آموزان تحت پوشش داشته‌ایم.

    وی با اشاره به پرداخت ۵۰۵ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به بیماران تحت پوشش خاطرنشان کرد: همچنین رقمی معادل ۱۶۲ میلیون تومان در قالب سبد کالا به حساب کودکان زیر شش سال سوء تغذیه واریز شده است.

    رئیس کمیته امداد سلسله با اشاره به جمع‌آوری ۳۴۲ میلیون تومان از صندوق‌های صدقات شهرستان اظهار داشت: در امسال ۱۷ باب مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و هفت باب مسکن شهری با اعتباری بالغ بر ۱۲۹ میلیون تومان برای مددجویان نیازمند ساخته شده است.

    وی با بیان اینکه ۱۰۷ مورد کمک هزینه بهسازی و تعمیرات با اعتباری بالغ بر ۱۲۳ میلیون تومان هم پرداخت شده است، افزود: در بخش گازرسانی روستایی نیز ۱۲۰ خانوار از محل کمک‌های موردی رقمی معادل ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر خانوار دریافت کرده‌اند.

    قدرت الله فلاح نژاد فرماندار سلسله عنوان کرد: این نهاد مقدس یکی از بهترین نعمت‌های انقلاب اسلامی برای مردم کشور ایران به ویژه مستضعفین و محرومان است.

    وی با تأکید بر اهمیت توجه به توده‌های محروم جامعه، بیان کرد: کمیته امداد بهترین نهاد در زمینه رسیدگی به محرومان و مستضعفین است با اینحال نباید در این امر بخشی نگری شود بلکه باید همه دستگاه‌ها در تعامل با یکدیگر در رفع مشکلات محرومان جامعه بکوشند.

    فرماندار سلسله با بیان اینکه خدمات کمیته امداد به نیازمندان جامعه خادمانه و بی‌منت است، عنوان کرد: کمیته امداد بهترین پناهگاه مردم مستضف و محروم است و خدمت به محرومان جامعه منجر به رشد و توسعه عمیق، منطقی و پایدار جامعه خواهد شد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *