×

راه برون رفت از مشکلات لرستان بکارگیری ظرفیت‌های داخل استان است

  • دی ۵, ۱۳۹۹
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: راه برون رفت از مشکلات لرستان بکارگیری خرد جمعی، همدلی، تجمیع امکانات مادی و معنوی و نیروهای انسانی داخل و بیرون استان و همچنین پیگیری‌های مکتوب نمایندگان استان لرستان است.

    راه برون رفت از مشکلات لرستان بکارگیری ظرفیت‌های داخل استان است
  • حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی عصر امروز در دیدار با نمایندگان استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری در قم پس از ارائه گزارش مشروحی از وضعیت فرهنگی، دینی، مذهبی، اجتماعی و اقتصادی استان لرستان اظهار داشت: جهت رساندن استان لرستان به جایگاه واقعی خود با همکاری فرهیختگان، صاحبان اندیشه و مدیران دستگاه‌های دولتی پیگیری‌های مستمری در استان و دیدارهایی با مسئولان کشوری انجام شده است.

    نماینده ولی فقیه در لرستان راه برون رفت از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را بیان خدمات نظام اسلامی دانست و افزود: با توجه به مزیت‌های فراوان استان لرستان راه برون رفت از مشکلات استان با بکارگیری خرد جمعی، همدلی، تجمیع امکانات مادی و معنوی و نیروهای انسانی داخل و بیرون استان و همچنین پیگیری‌های مکتوب نمایندگان استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری امری امکان پذیر و راهگشاست.

    در این دیدار آیت الله احمد مبلغی نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرصت‌ها و چالش‌های پیشروی استان عنوان کرد: با توجه به پیشرو بودن انتخابات  حضور حداکثری مردم  امری مهم است که با خدمات بی منت  باید زمینه این حضور را فراهم کنند.

    وی بیان کرد: پیگیری‌های مکتوب نماینده ولی فقیه در لرستان در راستای حل مشکلات استان لرستان را منشور کاملی است که می‌تواند راه و نقشه‌ای برای پیشرفت و توسعه استان باشد.

    آیت الله نیازی دیگر نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه این دیدار با اشاره به لزوم تقویت حوزه و مدارس علمیه استان لرستان گفت: همه ما موظف هستیم  مدیریت حوزه‌های علمیه استان لرستان  را تقویت کنیم چرا که با  گسترش  معارف اسلامی ارتقا فرهنگی در استان ایجاد می‌شود.

    به گزارش تسنیم در این دیدار مقرر شد نمایندگان مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری تمام  تلاش خود را جهت ارتقاء فرهنگی، پیشرفت و توسعه استان با ارسال نامه‌های مکتوب و ملاقات‌های حضوری با مسئولان کشوری به کار بگیرند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *