×

رستمیان: مصوبه افزایش حقوق مدیران ارشد رنگ و بوی انقلابی ندارد

  • اسفند ۱۷, ۱۳۹۵
  • ۰
  • نایب رییس کمسیون اجتماعی مجلس گفت:یکی از مهمترین وظایف مجلس کمک به اقشار کم درآمد و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه است و این مصوبه متاسفانه باعث افزایش این فاصله در جامعه می شود. به گزارش نیساخبر وبه نقل از سفیر افلاک نایب رییس کمسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه مصوبه افزایش حقوق مدیران ارشد رنگ […]

    رستمیان: مصوبه افزایش حقوق مدیران ارشد رنگ و بوی انقلابی ندارد
  • مصوبه افزایش حقوق مدیران ارشد رنگ و بوی انقلابی ندارد

    نایب رییس کمسیون اجتماعی مجلس گفت:یکی از مهمترین وظایف مجلس کمک به اقشار کم درآمد و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه است و این مصوبه متاسفانه باعث افزایش این فاصله در جامعه می شود.

    به گزارش نیساخبر وبه نقل از سفیر افلاک نایب رییس کمسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه مصوبه افزایش حقوق مدیران ارشد رنگ و بوی انقلابی ندارد گفت:یکی از مهمترین وظایف مجلس کمک به اقشار کم درآمد و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه است و این مصوبه متاسفانه باعث افزایش این فاصله در جامعه می شود.

     

     

    وی ضمن مخالفت با این مصوبه افزود:مجلس ما باید در مسیر خدمت رسانی به محرومان و اقشار کم درآمد گام بردارد اما تصویب این گونه مصوبات ما را از مسیر خدمت رسانی خارج خواهد ساخت.

     

    رستمیان به نمایندگان مجلس توصیه کرد که در تصویب این گونه مصوبات دقت بیشتری به خرج داده و بیشتر تلاششان را صرف خدمت به اقشار آسیب پذیر نمایند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *