×

روستاهای هدف گردشگری شهرستان سلسله در صورت تخصیص بودجه ساماندهی می‌شود

  • کد نوشته: 5823
  • مرداد ۳۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سلسله گفت: طرح مطالعاتی ساماندهی روستاهای هدف گردشگری شهرستان انجام شده و به محض تخصیص بودجه این روستاها با هدف جذب بیشتر گردشگران و توسعه صنعت گردشگری شهرستان سلسله، ساماندهی می‌شود. علی جوانمرد ، با اشاره به اینکه طرح مطالعاتی ساماندهی روستاهای هدف گردشگری شهرستان سلسله انجام […]

    روستاهای هدف گردشگری شهرستان سلسله در صورت تخصیص بودجه ساماندهی می‌شود
  • کهمان5

    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سلسله گفت: طرح مطالعاتی ساماندهی روستاهای هدف گردشگری شهرستان انجام شده و به محض تخصیص بودجه این روستاها با هدف جذب بیشتر گردشگران و توسعه صنعت گردشگری شهرستان سلسله، ساماندهی می‌شود.

    علی جوانمرد ، با اشاره به اینکه طرح مطالعاتی ساماندهی روستاهای هدف گردشگری شهرستان سلسله انجام شده و با تخصیص بودجه کار ساماندهی آغاز می‌شود اظهار داشت: در این طرح سراب زز( واقع در روستای جوانمرد)، سراب کهمان( واقع در روستای دره تنگ) و سراب هنام(واقع در روستای هنام) با هدف توسعه صنعت گردشگری و رفاه حال گردشگران ساماندهی می‌شوند.

    وی با بیان اینکه دهیاری روستای جوانمرد زمین لازم برای ساخت مسجد را در اختیار اداره میراث فرهنگی شهرستان قرار داده است عنوان کرد: سراب زز یکی از مناطق زیبای شهرستان سلسله است که همواره مورد توجه گردشگران و مسافرانی از داخل و خارج لرستان است.

    جوانمرد خاطرنشان کرد: از آب این سراب جهت مصارف کشاورزی استفاده می‌شود و این سراب می‌تواند برای استان و شهرستان سلسله ازنظر جذب توریسم بسیار موثر باشد که در حال حاضر نیاز به لایروبی دارد که باید توسط دهیاری روستا انجام گیرد.

    وی افزود: نصب آلاچیق و سایبان و احداث مسجدی در حریم سراب از جمله کارهایی است که در طرح ساماندهی روستاهای هدف گردشگری برای رفاه حال گردشگران در نظر گرفته شده و به محض تخصیص بودجه اجرایی می شود.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *