×

رییس دادگستری الیگودرز: سپرده‌گذاران آرمان از تجمع غیرقانونی خودداری نمایند

  • کد نوشته: 5071
  • خرداد ۱۳, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رییس دادگستری الیگودرز گفت: دستگاه قضایی با کسانی که نظم و امنیت جامعه را مختل کنند برخورد قاطع خواهد داشت.   به گزارش نیساخبر،  “امیر هوشنگ فتحی” در سخنان قبل از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بحث موسسه اعتباری آرمان و تجمعات سپرده‌گذاران گفت: این مشکل در سراسر کشور بروز کرده و همه مسؤولین […]

    رییس دادگستری الیگودرز: سپرده‌گذاران آرمان از تجمع غیرقانونی خودداری نمایند
  • سپرده‌گذاران آرمان از تجمع غیرقانونی خودداری نمایند/ با حفظ آرامش مطمئن باشید به مطالبات خود می‌رسید

    رییس دادگستری الیگودرز گفت: دستگاه قضایی با کسانی که نظم و امنیت جامعه را مختل کنند برخورد قاطع خواهد داشت.

     

    به گزارش نیساخبر،  “امیر هوشنگ فتحی” در سخنان قبل از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بحث موسسه اعتباری آرمان و تجمعات سپرده‌گذاران گفت: این مشکل در سراسر کشور بروز کرده و همه مسؤولین از جمله سران قوا در حال رفع آن هستند.
    وی با اشاره به اینکه سپرده گذاران حق و حقوقی دارند و باید به پولشان برسند افزود: تجمع نه‌تنها باعث رفع مشکل نمی‌شود بلکه موجبات اخلال در نظم عمومی می‌شود و متأسفانه در این بین مشاهده‌شده برخی که هیچ مبلغی در موسسه سپرده‌گذاری نکرده‌اند با سوءاستفاده از فرصت پیش‌آمده به دنبال تحریک دیگران و ایجاد اغتشاش هستند که فیلم‌های آن‌ها مستندسازی شده و دستگاه قضایی برخوردی سخت‌گیرانه با عوامل ناامنی خواهد داشت.
    فتحی افزود: در پی جلساتی که نمایندگان سپرده‌گذاران با فرماندار داشته‌اند این اعتراضات منتقل و پیگیری‌ها از سوی فرماندار ادامه دارد و استاندار نیز مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس‌جمهور صورت داده است.
    وی به املاک و دارایی‌های موسسه آرمان اشاره نمود و گفت: دادستانی تهران تمام اموال موسسه را در تهران و مشهد توقیف نموده و سپرده‌گذاران یقین بدانند که به پول خود خواهند رسید و ما هم در کنار آن‌ها تا حصول نتیجه هستیم، ولی لازم است سعه‌صدر داشته و از تجمع و اقدامات غیرقانونی خودداری نمایند.
    رئیس دادگستری افزود: امروز امنیت و آرامش جامعه برای ما از همه موارد مهم‌تر است و دستگاه قضایی نمی‌تواند ناظر قانون‌شکنی و ساختارشکنی و سلب امنیت مردم باشد و برخورد نکند.
    وی در بخشی دیگر از سخنان خود به امنیت امروز کشور اشاره نمود و افزود: این امنیت مرهون خون شهدا و ایثار و ازخودگذشتگی جانبازان و ایثارگران است و خوشبختانه شهرستان الیگودرز هم به‌رغم گستردگی ازجمله مناطق امن کشور و استان است و همین موضوع شرایط را برای سرمایه‌گذاری فراهم نموده است.
    این مسوول قضایی شهرستان با اشاره به خط و مشی دستگاه قضایی گفت: همواره در راستای تحقق اهداف این دستگاه که متأثر از اهداف عالی نظام می‌باشد جهت اجرای عدالت و دفاع از حقوق محرومین و مظلومین از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود و همچون گذشته برخورد جدی با مجرمین و متجاوزین به حقوق مردم و بیت‌المال خواهد شد.
    وی به برگزاری انتخابات اخیر هم اشاره نمود و گفت: با تلاش تمام عوامل اجرایی و نظارتی و امنیتی و انتظامی، انتخاباتی باشکوه برگزار و خوشبختانه در الیگودرز کمترین مورد تخلف گزارش شد.
    وی در ادامه به مشکلاتی که در جامعه رواج پیدا نموده اشاره کرد و گفت: متأسفانه از مشکلات امروز گسترش طلاق عاطفی، حاشیه‌نشینی و فاصله گرفتن مردم از انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر می‌باشد که نباید با آن‌ها انفعالی برخورد شود.
    فتحی به مشکلات موجود و ناهنجاری‌ها در فضای مجازی هم اشاره نمود و افزود: یکی از ضروریات امروز در شهرستان الیگودرز راه‌اندازی پلیس فتا می‌باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

    انتهای پیام/

    منبع: لرستان خبر


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

     

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *