×

شرور سابقه‌دار در شهرستان دورود دستگیر شد

  • کد نوشته: 8080
  • خرداد ۲۸, ۱۳۹۷
  • ۰
  • فرمانده انتظامی شهرستان دورود گفت: شرور سابقه‌دار در یک عملیات پلیسی در شهرستان دورود دستگیر شد. به گزارش نیساخبر، سرهنگ نبی‌اله قاسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان از دستگیری شرور سابقه‌دار در یک عملیات پلیسی خبر داد و اظهار داشت: در پی شکایت شهروندان مبنی بر درگیری و ایجاد مزاحمت یک شرور سابقه‌دار در […]

    شرور سابقه‌دار در شهرستان دورود دستگیر شد
  • فرمانده انتظامی شهرستان دورود گفت: شرور سابقه‌دار در یک عملیات پلیسی در شهرستان دورود دستگیر شد.

    لرستان|شرور سابقه‌دار در شهرستان دورود دستگیر شد

    به گزارش نیساخبر، سرهنگ نبی‌اله قاسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان از دستگیری شرور سابقه‌دار در یک عملیات پلیسی خبر داد و اظهار داشت: در پی شکایت شهروندان مبنی بر درگیری و ایجاد مزاحمت یک شرور سابقه‌دار در سطح شهر، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

    وی افزود: مأموران با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی انجام‌شده فرد موردنظر را شناسایی در یک عملیات غافلگیرانه این فرد شرور سابقه‌دار را دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان دورود با اشاره به اینکه فرد دستگیرشده دارای هشت فقره محکومیت کیفری با عناوین متعدد ازجمله درگیری، شرارت، خریدوفروش مواد مخدر و ایجاد مزاحمت است عنوان کرد: متهم همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی‌شده است.

    وی بیان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس خود در سطح شهر اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و مخلان آرامش مردم را به هم بزنند.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *