×

فرمانده سپاه لرستان:
شهدا منشا هدایت بشر هستند

  • مهر ۷, ۱۴۰۰
  • ۰
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: شهدا پرچمداران و منشا هدایت بشریت در سراسر کشور هستند.

    شهدا منشا هدایت بشر هستند
  •  سردار مرتضی کشکولی روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام معمولان اظهار کرد: دوران دفاع مقدس جنگ مرز و خاک نبود بلکه نبرد بین کفر و ایمان بود که برای جلوگیری از گسترش نورانیت اسلام بر انقلاب نوپای ایران از سوی صدام و به پشتوانه آمریکا و استکبار جهانی تحمیل شد.

    وی افزود: دفاع مقدس، قطعه ای متصل به انقلاب اسلامی است که برای دفاع از مظلومیت و آزادی ادامه یافت و شهدای این دوران چراغ هدایت بشریت و تمام آزادیخواهان سراسر دنیا هستند و افرادی که شهدا را جدای از انقلاب می دانند نتوانسته اند به قداست و فیوضات دفاع مقدس پی ببرند.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: مزار و یادمان های شهدا به عنوان قرارگاه های بسیار مهم فرهنگی و موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می شوند و منشا روشنگری و حقیقت جویی برای جوانان هستند.

    سردار کشکولی افزود: یادمان گلزار شهدای گمنام معمولان مجموعه ای بسیار شکیل و زیبا است که به طور قطع منشا خیر و برکت جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا  است.

    وی به انتخاب استاندارجدید لرستان اشاره کرد و افزود: استاندار استان باید انقلابی، ملی، قوی و مقتدر و متعلق به تمام مردم باشد و در راستای رفع مشکلات آنها گام بردارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *