×

شهرداری‌ها سهم نیم درصد کتابخانه عمومی سلسله را پرداخت کنند

  • کد نوشته: 11585
  • دی ۲۳, ۱۳۹۸
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: ۱۵ اسفندماه آخرین مهلت پرداخت و تسویه سهم نیم درصد شهرداری شهرستان به کتابخانه های عمومی است که مدیران این نهاد باید در این راستا اقدام کنند.

    شهرداری‌ها سهم نیم درصد کتابخانه عمومی سلسله را پرداخت کنند
  • فرماندار سلسله در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و مسافران پرواز هواپیمایی اوکراین اظهار داشت: شهید سلیمانی نمونه ای بارز از دلیرمردان قهرمانی بود که قابل جایگزین نیستند.

    وی با اشاره به اخباری مبنی بر حضور سفیر انگلیس در تجمعات دانشگاه امیرکبیر، افزود: حضور سفیر یک کشور در جمع معترضان نشان می دهد که غربی ها پیروزی و سرافرازی ایران را نمی خواهند.

    وی با بیان اینکه آنها می خواهند که جمهوری اسلامی، یک کشور همواره مطیع باشد، بیان کرد: با هیچ معیار دیپلماتیکی نمیخواند که سفیر یک کشور در جمع معترضین کشوری دیگر حضور داشته باشد.

    خسروی با تاکید بر اینکه وظیفه ما مسوولان این است که زمینه را برای سرافرازی کشور فراهم کنیم، اضافه کرد: این امر تنها با کار صحیح و مسوولانه میسر می شود.

    وی با اشاره به اینکه باید مردم را آگاه و فضای حاکم بر کشور را مدیریت کنیم، ادامه داد: خدمت به کشور تنها با کار صادقانه و درست برای مردم میسر می شود زیرا مردم فرق کار را با فیلم بازی کردن می فهمند.

    خسروی با اشاره به برگزاری نمایشگاه نقاشی توسط اداره کتابخانه های شهرستان با موضوع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: باید در برگزاری چنین نمایشگاه هایی به محتواسازی بسیار توجه کنیم و به گونه ای آنها را برگزار کنیم که گلوله ای باشد در قلب کسانی که می خواهند این ملت روی پا نباشد.

    وی با تاکید بر اینکه باید سطح را به گونه ای بالا ببریم و تعریف کنیم که اثرگذار باشد، ادامه داد: موفقیت در گرو همراهی و همکاری است و در این راستا لازم است که کتابخانه ها به منابع به روز مجهز باشند تا بتوانند تولید محتوا کرده و ظرفیت های جدیدی ایجاد نمایند.

    فرماندار سلسله همچنین ۱۵ اسفند ماه را آخرین مهلت برای پرداخت سهم نیم درصد شهرداری الشتر و فیروزآباد به کتابخانه عمومی شهرستان اعلام کرد و از شهرداران خواست تا حسابهای خود را در کمترین زمان ممکن در اینخصوص تسویه نمایند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *