×

شهید حججی با شهادتش توجه جهان را به خود جلب کرد

  • کد نوشته: 5718
  • مرداد ۲۳, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: شهید حججی با شهادتش جهان را تصرف کرد و دل ها را به خود جلب می کند که این اوج پاسداری است. به گزارش نیساخبر“سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان صبح امروز در هفتمین جشنواره مالک اشتر که در مسجد پادگان امام حسین(ع) برگزارشد،ضمن گرامیداشت یادشهید مدافع […]

    شهید حججی با شهادتش توجه جهان را به خود جلب کرد
  • شهید حججی با شهادتش توجه جهان را به خود جلب کرد

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: شهید حججی با شهادتش جهان را تصرف کرد و دل ها را به خود جلب می کند که این اوج پاسداری است.

    به گزارش نیساخبر“سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان صبح امروز در هفتمین جشنواره مالک اشتر که در مسجد پادگان امام حسین(ع) برگزارشد،ضمن گرامیداشت یادشهید مدافع حرم محسن حججی،گفت: در حقیقت آن چه در رابطه با پاسداری از لسان حضرت امام(ره)،رهبرمعظم انقلاب و در روایات و احادیث شنیده ایم مصداق واقعی و مجسم آن در شهادت شهیدمدافع حرم محسن حججی است.

    سردار کشکولی اظهار داشت: ما خیلی شهید داشته و خواهیم داشت اما شهید حججی جهان را تصرف  کرد و دل ها را به خود جلب می کند که این اوج پاسداری است.

    وی گذشتن شهید حججی از همسر، فرزند و تمام تمایلات مادی به صورت آگاهانه، عاقلانه و عارفانه را معنویت افزایی دانست و گفت: حکومت دو نوع است یا اسلام  ویا طاغوت که انقلاب اسلامی مصداق اسلام واستکبارجهانی مصداق کفر است وشهادت شهید حججی صحنه مواجهه واقعی انقلاب اسلامی باجهان کفر است.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) رفتار داعشی ها با سر و بدن شهید حججی را را یک جنایتی دانست که باعث انزجار و نفرت کفار هم شده است،گفت: این که با جنازه و سر شهید اینطور بازی می کنند را فقط از چشم تکفیری ها نبینید این عمق فرهنگ طاغوت و تحجر وهابیت است.

    سردارکشکولی با اشاره به اوج جنایات آمریکایی ها،بیان کرد: این جنایات را از چشم استکبار جهانی ببینید این معدل فرهنگ طاغوت است و انقلاب اسلامی ما برای مقابله با این فرهنگ برپاشده است.

    وی تصریح کرد: تفکر انقلابی از روی شفقت، مهربانی و دلسوزی می خواهد که حتی اگر این جنایتکاران قابل هدایت هستند به این سمت بیایند چون که دلمان برای شان می سوزد.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این که نباید گول ظواهر استکبارجهانی را بخوریم،گفت: عوامل غربی استحاله شده داخلی نباید گول ظواهر این ها را بخورند به ما می گفتند به جهان تمدن بپیوندید اما اسیر می گیرند زنده و زنده سر می برند، همه همین طور هستند و این نقطه تقابل اسلام و کفر است.

    سردار کشکولی با بیان این که باید  قدر پاسداری مان را بدانیم،اظهار داشت:الگوی واقعی ما امثال شهید حججی ها هستند و این اوج قدرت ماست اگر ما در اوج اقتدار نبودیم این طور خباثت گرانه برخورد نمی کردند چون دست شان به جایی بند نیست داغ  دلشان را اینطوری خالی می کنند.

    وی در رابطه با هفتمسن جشنواره مالک اشتر بیان کرد: هرساله طی این جشنواره از رده های برتر و موفق سال تجلیل می شود و اکنون خیلی خوشحالیم  که در جمع رده های برتر سپاه پاسداران استان هستیم.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: جشنواره های مالک اشتر با تدبیر رهبرمعظم انقلاب برای ارزیابی و معرفی فرماندهان و رده های برتر بسیج به منظور حرکت رو به جلو برگزار می شود.

    گفتنی است در هفتمین جشنواره مالک اشتر درسطح استان لرستان ۸۷ رده برترمعرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

    انتهای پیام/

    منبع:سفیرافلاک

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *