×

شکست خانگی خیبر و خطر سقوط؛ ملوان به لیگ برتر امیدوار شد

  • فروردین ۱۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در هفته سی‌ام لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه، مقابل ملوان بندر انزلی با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد. به گزارش نیساخبر، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در هفته سی ام لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی خرم آباد میزبان ملوان بندر انزلی بود که با […]

    شکست خانگی خیبر و خطر سقوط؛ ملوان به لیگ برتر امیدوار شد
  • خیبر

    تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در هفته سی‌ام لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه، مقابل ملوان بندر انزلی با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

    به گزارش نیساخبر، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در هفته سی ام لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی خرم آباد میزبان ملوان بندر انزلی بود که با نتیجه یک بر صفر شکست خورد؛ در این دیدار که  از ساعت ۱۶ در ورزشگاه خانگی خیبر برگزار شد شاگردان داوود حق دوست مغلوب شاگردان محمد مایلی کهن شدند؛ تک گل این دیدار را شاهین ثاقبی در دقیقه ۳۷ برای ملوان به ثمر رساند.

    خیبر‌ خرم آباد در حالی پا به میدان گذاشت که برای ماندن در لیگ یک و فرار از منطقه سقوط نیاز مبرم به ۳ امتیازی بازی داشت اما با وجود بازی برتر نسبت به حریف پر آوازه‌اش نتوانست امتیازی کسب کند.

    انزلی‌چی‌ها هم که در غیاب محمد آبشک و رضا اعتمادی به دلیل مصدومیت و صائب محبی و حامد نور محمدی به دلیل محرومیت، برای ماندن در کورس قهرمانی و صعود به لیگ برتر نیاز مبرم به این پیروزی داشتند، توانستند به یک برد شیرین خارج از خانه دست یابند و با کسب سه امتیاز در جمع صدرنشینان باقی بمانند.

    تیم فوتبال خیبر در این دیدار با ترکیب مهیار احمدخانی، فرزاد بهاری، محسن طرهانی، مسعود ستاری، امیر منصوریان، یاسر درویشی، علی صدرا، محمد بیرانوند، فرید امیری، مهدی عبدی، حسین بهاروند به میدان رفت و هدایت این تیم را داود حق‌دوست بر عهده داشت.

    برای تیم فوتبال ملوان بندانزلی ایمان صادقی، احمد آهی، شاهین ثاقبی، محمدرضا نقدی پور، پوریا غلامی، یاسر وکیلی، حسین قنبری، مهیار زحمتکش، سعید یوسف زاده، وحید حیدریه، بهمن سالاری به میدان رفت و سرمربی این تیم را محمد مایلی کهن بر عهده داشت.

    داوری این بازی را محمد ملکی بر عهده داشت و حمزه علی سلیمی و امیر فلاح نیز به عنوان کمک داور وی را همراهی کردند؛ داور چهارم این دیدار  ابوالحسن دل‌باز و ناظر این بازی محمد امیری بود.

    تا قبل از این بازی تیم خیبر خرم آباد با ۲۹ بازی و ۳۰ امتیاز در رده ۱۵ جدول لیگ دسته یک آزادگان و تیم ملوان بندرانزلی با ۲۹ بازی و ۵۰ امتیاز در رده چهارم جدول بازی ها قرار داشت؛ خیبر خرم‌آباد با این شکست همچنان با ۳۰ امتیاز و در جایگاه پانزدهم باقی ماند، ملوان هم با ۵۳ امتیاز و تافضل گل کمتر در رده چهارم ماند تا همچنان یکی از امیدهای صعود به لیگ برتر باشد.

    سبزپوشان خیبر در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین‌ماه در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف بادران خواهد رفت و ملوان هم در انزلی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *