×

صحبت‌های علیرضا بیرانوند در مورد مهار پنالتی رونالدو

  • تیر ۸, ۱۳۹۷
  • ۰
  • علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران گفت: پنالتی‌های رونالدو را آنالیز کرده بودم و آن پنالتی هم شرایط خاصی داشت که خدا را شکر با تمرکز و آنالیز قبلی توانستم آن را مهار کنم. به گزارش نیساخبر، علیرضا بیرانوند دقایقی قبل هنگام ورود به استان لرستان در فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: […]

    صحبت‌های علیرضا بیرانوند در مورد مهار پنالتی رونالدو
  • علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران گفت: پنالتی‌های رونالدو را آنالیز کرده بودم و آن پنالتی هم شرایط خاصی داشت که خدا را شکر با تمرکز و آنالیز قبلی توانستم آن را مهار کنم.

    لرستان| صحبت‌های علیرضا بیرانوند در مورد مهار پنالتی رونالدو

    به گزارش نیساخبر، علیرضا بیرانوند دقایقی قبل هنگام ورود به استان لرستان در فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از هواداران و مردم ایران و شهرم خرم آباد به خاطر استقبال پرشور تشکر می‌کنم. دوست داشتیم که در جام جهانی باقی بمانیم و به دور بعد صعود کنیم اما متاسفانه نشد.

    وی با ابراز ناراحتی از عدم صعود به دور بعدی جام جهانی افزود: امیدواریم در دوره‌های بعدی جام جهانی از مرحله گروهی به دور بعدی صعود کنیم و سبب شادی و افتخار برای مردم کشور و استان شویم.

    دروازه بان تیم ملی ایران با اشاره به مهار پنالتی کریستیانو رونالدو دربازی ایران-پرتغال گفت: پنالتی‌های رونالدو را آنالیز کرده بودم و آن پنالتی هم شرایط خاصی داشت که خدا را شکر با تمرکز و آنالیز قبلی توانستم آن را مهار کنم.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *