×

در جلسه پسماند شهری مطرح شد؛
ضرب‌الاجل معاون استاندار برای اجرای طرح جامع پسماند شهری لرستان

  • کد نوشته: 16188
  • تیر ۵, ۱۴۰۱
  • ۰
  • خرم‌آباد- معاون عمرانی استانداری لرستان برای اجرا و بازنگری طرح جامع پسماند شهری در این استان ضرب‌الاجل تعیین کرد.

    ضرب‌الاجل معاون استاندار برای اجرای طرح جامع پسماند شهری لرستان
  • احمدرضا دالوند در جلسه پسماند شهری لرستان با بیان اینکه یکی از موضوعات مهمی که در زمینه‌های مختلف با آن مواجه هستیم بحث فرهنگ‌سازی است که در جامعه به آن توجه نکرده‌ایم، اظهار داشت: لرستان فرهنگ غنی و مردم فهیمی دارد اما در خصوص مسائل مختلف توسط متولیان امر به خوبی اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی صورت نگرفته است.

    وی با اشاره به اینکه نخاله‌های ساختمانی در بسیاری از مناطق استان در حریم شهرها و جاهای نامشخص رها می‌شوند، افزود: شهرداری‌ها باید سایت‌های مشخصی برای ریختن نخاله‌های ساختمانی به مردم معرفی کنند.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: افرادی که نخاله‌ها را در مکان‌هایی غیر از سایت‌های معرفی شده رها می‌کنند توسط نیروهای انتظامی با هماهنگی دستگاه قضا با آنان به شدت برخورد می‌شود.

    وی به تهیه طرح جامع پسماند شهری در سال ۱۳۹۰ توسط اداره کل محیط زیست استان اشاره کرد و افزود: متأسفانه این طرح تاکنون اجرایی نشده و با توجه به اینکه بیش از ۱۰ سال از آن می‌گذرد نیاز به بازنگری دارد که سریعاً باید توسط نیروهای متخصص بررسی شود.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد: در همین راستا طرح مذکور پس از بازنگری، در جلسه بعدی بررسی و با تهیه برنامه زمان‌بندی مناسب، اقدامات لازم برای اجرایی شدن توسط دستگاه‌های مربوطه پیگیری می‌شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *