×

فرمانده سپاه لرستان :
طرح «حاج قاسم سلیمانی» همزمان با هفته بسیج در لرستان اجرا می شود‌/توزیع بسته های معیشتی

  • کد نوشته: 14197
  • آبان ۲۹, ۱۳۹۹
  • ۰
  • سردار کشکولی، فرمانده سپاه استان لرستان گفت: طرح حاج قاسم سلیمانی همزمان با هفته بسیج در لرستان اجرا می شود و بیشتر برنامه ها در راستای غربالگری، قرنطینه و بیمار یابی برای مقابله با کرونا است.

    طرح «حاج قاسم سلیمانی» همزمان با هفته بسیج در لرستان اجرا می شود‌/توزیع بسته های معیشتی
  • سردار مرتضی کشکولی   اظهار داشت: بسیج از ابتدا تاکنون در همه عرصه و صحنه ها حضور داشته و برای خدمت رسانی به مردم و کمک به محرومان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

    وی افزود: بسیجیان همیشه گوش به فرمان رهبری بوده و برای گره گشایی از مشکلات مردم، محرومیت زدایی و عرصه های دیگر نشان داده اند که همیشه در میدان حضور دارد و خالصانه در راستای خدمت به مردم گام برمی دارد.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اقدامات بسیج در دوران کرونا عنوان کرد: با شیوع کرونا بسیج در کنار سایر افراد برای کمک به مردم وارد عمل شد به طوری که از تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده گرفته تا گندزدایی معابر و مکان ها و همچنین تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی اقدامات چشمگیری انجام داده اند.

    سردار کشکولی به برنامه های هفته بسیج در استان اشاره کرد و گفت: در این هفته دو کار اصلی در استان لرستان اجرا می شود که اولین اقدام اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی است که در این طرح اقداماتی برای مقابله و مبارزه با ویروس کرونا انجام می شود.

    وی بیان کرد: این برنامه به صورت مشترک بین سپاه و بسیج، استانداری و دانشگاه علوم پزشکی است که در این زمینه کار غربالگری و قرنطینه بیماران کرونایی صورت می گیرد.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: تلاش می شود تا با همکاری و برنامه ریزی بتوانیم از شیوع کرونا جلوگیری کنیم و با اجرای این اقدامات و طرح ها از آمار ابتلا و مرگ و میر کاسته شود.

    سردار کشکولی گفت: برنامه بعدی که در استان اجرا می شود در راستای کمک مومنانه است که تهیه و توزیع بسته های معیشتی به افراد آسیب دیده از کرونا و همچنین اجرای چند طرح محرومیت زدایی از مهمترین برنامه های هفته بسیج در لرستان است.

    وی عنوان کرد: بیشترین اقدامات و تلاشها در هفته بسیج برای غربالگری، قرنطینه و بیمار یابی کرونایی صورت می گیرد و تلاش داریم تا در این راستا از گسترش بیماری جلوگیری شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *