×

معاون استاندار لرستان:
غرس ۶۳۰۰ نهال به یاد شهدای لرستان

  • کد نوشته: 13644
  • شهریور ۱۶, ۱۳۹۹
  • ۰
  • ‍ معاون استاندار لرستان گفت: ۶ هزار و ۳۰۰ اصله نهال به تعداد شهدای لرستان در استان غرس خواهد شد.

    غرس ۶۳۰۰ نهال به یاد شهدای لرستان
  • محمود ثمینی صبح امروز در جلسه ویدئو کنفرانس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان و هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع  مقدس گفت: با هماهنگی صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان بزودی ۶ هزار و ۳۰۰ اصله نهال به تعداد شهدای لرستان در سطح استان غرس خواهد شد.

    وی افزود: تمام افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران در این است که در دوران دفاع مقدس عموم مردم با دستور حضرت امام (ره) فرزندان خود را به جبهه‌های جنگ فرستادند و با اهدای خون خود در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کردند.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ۴۸ کشور از عراق حمایت‌های مختلف کردند، اظهار داشت: با این وجود فرزندان این انقلاب با دست خالی در مقابل دنیای استکبار مقاومت کردند.

    وی تاکید کرد: در طول تاریخ هر وقت حجمه بیگانگان را بر کشور ایران داشته‌ایم بخشی از خاک کشور از آن جدا شده و در اختیار دشمنان قرار گرفته است اما در جریان دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان به اشغال دشمن در نیامد.

    ثمینی با بیان اینکه روحیه ایثار و شهادت توسط امام راحل(ره) رشد یافته و نهادینه شد، افزود: این روحیه ایثار موجب شد تا ریشه‌های انقلاب اسلامی روز به روز مستحکم‌تر شود به گونه‌ای که در آستانه چهل و دومین سال استقرار نظام انقلاب اسلامی هستیم و لازم است که این فرهنگ زنده نگه داشته شود و به شیوه‌های مختلف به نسل نو ارائه شود.

    معاون استاندار لرستان در ادامه عنوان کرد: امروز همه ما مدیون خون شهدا و جانفشانی ایثارگران و خانواده معزز آنها هستیم و همه دستگاه‌ها لازم است هر کاری  که از دست آن‌ها برمی‌آید را داوطلبانه انجام دهند، به خصوص ضرروری است تا قوانینی که در زمینه حمایت از ایثارگران است همه دستگاه‌ها به طور جد آن را دنبال کنند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *