×

فرماندار سلسله: درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان سلسله راه‌اندازی شود

  • اسفند ۹, ۱۳۹۵
  • ۰
  • فرماندار سلسله:  درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان سلسله راه‌اندازی شود فرماندار سلسله گفت: نبود درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان سلسله مشکلات عدیده‌ای را برای بیمه شدگان این شهرستان به وجود آورده که لازم است درمانگاهی در این شهرستان راه‌اندازی شود. به گزارش نیساخبر، قدرت الله فلاح نژاد اظهار داشت: ۱۷ هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی […]

    فرماندار سلسله:  درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان سلسله راه‌اندازی شود
  • درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان سلسله راه‌اندازی شود

    فرماندار سلسله:  درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان سلسله راه‌اندازی شود

    فرماندار سلسله گفت: نبود درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان سلسله مشکلات عدیده‌ای را برای بیمه شدگان این شهرستان به وجود آورده که لازم است درمانگاهی در این شهرستان راه‌اندازی شود.

    به گزارش نیساخبر، قدرت الله فلاح نژاد اظهار داشت: ۱۷ هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی در شهرستان سلسله وجود دارد که از این تعداد، شش هزار نفر بیمه شده اصلی و مابقی بیمه شده تبعی هستند.

    وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان سلسله فاقد درمانگاه تأمین اجتماعی است، بیمه شدگان شهرستان ناچار هستند برای بهره‌مندی از خدمات درمانی کلینیک‌های تأمین اجتماعی به سایر شهرستان‌ها و به ویژه مرکز استان مراجعه کنند که این امر علاوه بر هزینه‌های رفت و آمد در بر دارنده خطرات احتمالی تردد برای بیمه شدگان نیز هست.

    فرماندار سلسله با اشاره به وجود فضای کافی در محوطه تأمین اجتماعی شهرستان برای احداث درمانگاه، عنوان کرد: فضای کافی و مناسبی برای احداث درمانگاه در محوطه ساختمان تأمین اجتماعی شهرستان وجود دارد که امیدوارم مسئولان استانی پیگیر برطرف کردن مشکلات مربوط به احداث درمانگاه در شهرستان باشند.

    شهناز حمزه لویی مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان نیز در این رابطه بیان کرد: نرم تعداد بیمه شدگان برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی وجود ۳۵ هزار نفر بیمه شده در هر شهرستان است که شهرستان سلسله هنوز فاصله زیادی با این نرم دارد.

    وی با اشاره به بهره‌برداری درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان دلفان، گفت: با توجه به فاصله کم شهرستان سلسله به دلفان، بیمه شدگان شهرستان سلسله می‌توانند از خدمات درمانگاه دلفان بهره‌مند شوند.

    مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: با این وجود پیگیر برطرف شدن مشکلات پیش روی احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان سلسله هستیم.

    انتهای پیام/

    منبع: تسنیم

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *