×

فرماندار سلسله: رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات اولویت کار دستگاه اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان است

  • اسفند ۲, ۱۳۹۵
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: با توجه به انتخابات‌های ریاست جمهوری و شورای شهر، تلاش خواهیم کرد تا با رعایت اصل بی‌طرفی، انتخابات را در کمال سلامت و به صورت پرشور برگزار نماییم. به گزارش نیسانیوز به نقل از لرسو؛ اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست فرماندار سلسله و با حضور اعضای ستاد انتخابات در محل […]

    فرماندار سلسله: رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات اولویت کار دستگاه اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان است
  • فرماندار سلسله گفت: با توجه به انتخابات‌های ریاست جمهوری و شورای شهر، تلاش خواهیم کرد تا با رعایت اصل بی‌طرفی، انتخابات را در کمال سلامت و به صورت پرشور برگزار نماییم.

    جلسه ستاد انتخابات در الشتربه گزارش نیسانیوز به نقل از لرسو؛ اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست فرماندار سلسله و با حضور اعضای ستاد انتخابات در محل فرمانداری سلسله برگزار گردید.

    «قدرت‌الله فلاح‌نژاد» در این جلسه با اشاره به اهمیت انتخابات و نقش آن در توسعه جامعه بیان گفت: دو انتخابات بسیار مهم و متفاوت ریاست جمهوری در حوزه ملی و انتخابات شورای‌های اسلامی شهر و روستا در حوزه محلی در پیش است.

    وی با اشاره به حضور حداکثری مردم در تمام ادواره انتخابات گذشته، بیان داشت: مردم ایران در تمام ادوار انتخابات گذشته با حضور حداکثری خود نشان داده‌اند نسبت به سرنوشت خود حساس هستند و با برنامه‌ریزی و با شناخت درست پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

    فرماندار سلسله در ادامه خاطرنشان کرد: هدف تمام مجریان انتخابات شهرستان سلامت انتخابات است.

    وی افزود: باید در این راستا با امانت‌داری و فعالیت در چارچوب قانون و تلاش مضاعف بتوانیم با رعایت اصل بی‌طرفی انتخابات را در کمال سلامت و به صورت پرشور برگزار نماییم.

    وی یکی از زمینه‌های تخصیص اعتبار را وجود دهیاری و شورای روستا ذکر و تصریح کرد: از ۲۶۶ روستای بخش شهرستان، ۱۱۰ روستا داری شورا هستند در صورتی که ۱۵۳ روستای این شهرستان دارای جمعیت بالای ۲۰ خانوار می‌باشند و در روستاهایی که حداقل ۴ نفر کاندید وجود دارد، حتماً انتخابات شورا برگزار شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *