×

فرماندار سلسله پیش از استعفا کردن برکنار شده بود

  • کد نوشته: 13692
  • شهریور ۲۱, ۱۳۹۹
  • ۰
  • معاون استاندار لرستان گفت: قرار بود مراسم تکریم و معارفه فرماندار سلسله پنجشنبه برگزار شود که شریف خسروی قبل از این مراسم و با علم به برکناری خود اعلام کرد از این سمت استعفا کرده است.

    فرماندار سلسله پیش از استعفا کردن برکنار شده بود
  • محمود ثمینی در ارتباط با استعفای فرماندار سلسله عنوان کرد: به علت بروز برخی ناهماهنگی‌های اداری، مدیریت ارشد استان در هفته جاری تصمیمی مبنی بر تغییر فرماندار شهرستان سلسله اتخاذ کرد و در همین راستا روز گذشته با اعلام این تغییر به فرماندار وقت، موضوع تعیین افشین ترکارانی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سلسله، به وی ابلاغ کرد.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار بر برگزاری مراسم تکریم و معارفه فرماندار سلسله در جلسه شورای اداری روز پنجشنبه ۲۰ شهریور ماه جاری شهرستان بود، که در این اثناء شریف خسروی با علم به برکناری از سمتش، اقدام به انتشار خبر استعفای خود در فضای مجازی استان نموده است که بدینوسیله واقعیت ماجرا جهت تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی می‌شود.

    شایان ذکر است خسروی پیش از اعلام این خبر در نامه‌ای که در اختیار رسانه‌های نیز قرار گرفت گفته بود از فرمانداری سلسله استعفا کرده است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *