×

فرماندار سلسله : ۱۵۶روستای شهرستان سلسله فاقد دهیاری و شورا است

  • اسفند ۱۶, ۱۳۹۵
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: شهرستان سلسله دارای ۲۶۶ روستای است که تنها ۱۱۰ روستا دهیاری و شورا دارند در حالی که تقسیم اعتبارات بر مبنای داشتن دهیاری است. قدرت الله فلاح نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سلسلهبا اشاره به اهمیت انتخابات و تأکید بر قانون گرایی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری […]

    فرماندار سلسله :  ۱۵۶روستای شهرستان سلسله فاقد دهیاری و شورا است
  • فلاح نژاد

    فرماندار سلسله گفت: شهرستان سلسله دارای ۲۶۶ روستای است که تنها ۱۱۰ روستا دهیاری و شورا دارند در حالی که تقسیم اعتبارات بر مبنای داشتن دهیاری است.

    قدرت الله فلاح نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سلسلهبا اشاره به اهمیت انتخابات و تأکید بر قانون گرایی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توجه و اهمیت دادن به آرا مردم است و تجلی این دستاورد را در ادوار مختلف انتخاباتی شاهد بوده‌ایم.

    وی با بیان اینکه هدف اصلی دولت علاوه بر حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، بحث سلامت انتخابات است، افزود: باید با پیروی از قانون و با رعایت امانت داری و اصل بی‌طرفی در این زمینه اقدام شود و برگزاری انتخاباتی سالم، بر مبنای قانون و با حضور حداکثری مدنظر مجریان انتخابات باشد.

    فرماندار سلسله با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو دو انتخابات با ماهیت متفاوت است که سبب حساسیت ویژه انتخابات این دوره می‌شود، عنوان کرد: از مجموع ۲۶۶ روستای شهرستان، ۱۵۳ روستا بالای ۲۰ خانوار هستند و از این مجموع تنها ۱۱۰ روستا دارای دهیاری و شورا هستند در حالی که تقسیم اعتبارات بر مبنای داشتن دهیاری است.

    وی با تأکید بر تشویق روستائیان برای برگزاری انتخابات در روستاها، بیان کرد: این امر مانع ایجاد مشکلات و تجمع در شهرهای شهرستان شده و سبب می‌شود انتخابات سالم و باشکوه‌تری در شهرستان برگزار شود.

    فلاح نژاد با تأکید بر اینکه در تمام روستاهایی که کد تقسیمات کشوری دارند و چهار کاندید داشته باشند انتخابات برگزار خواهد شد،  تصریح کرد: انتخابات مظهر شعور سیاسی مردم است و ملت ایران همواره در تمام انتخابات ادوار گذشته با حضور حداکثری خود نشان داده‌اند که نسبت به سرنوشت خود حساس هستند.

    وی با تأکید بر پرهیز از دادن وعده‌های غیرمعقول توسط کاندیدادهای شورای شهر و روستا به مردم گفت: کاندیداها باید خود را به صورت قانونی و عقلانی در معرض انتخاب قرار دهند و مردم نیز با مطالعه و دوری از نگاه‌های قومی و تعصبی بهترین گزینه را انتخاب کنند.

    فرماندار سلسله با اشاره به نقش پررنگ جوانان برای حضوری سالم و پر شور در انتخابات پیش رو، اظهارداشت: باید با رعایت اصول منطقی و قانونی و پرهیز از نگاه‌های طایفه‌ای ذهنیت و قالب فکری جوانان را به سمت درست هدایت کرد و چگونگی انتخابی صحیح را به آنان آموخت.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *