×

فرهنگ غنی”دفاع مقدس” به نسل جوان استان لرستان منتقل شود

  • کد نوشته: 5535
  • تیر ۲۸, ۱۳۹۶
  • ۰
  • به گزارش نیساخبر ور به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ علی حسین پازدار ظهر امروز در ستاد هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد اظهار داشت: ایران بخش اعظمی از آن دفاع مقدس است و ما رسالت پاسداری از انقلابی اسلامی را به عهده‌داریم.

    فرهنگ غنی”دفاع مقدس” به نسل جوان استان لرستان منتقل شود
  • پازدار

    معاون سپاه استان لرستان گفت: فرهنگ غنی “دفاع مقدس” به نسل جوان استان لرستان منتقل شود چون هرچه در این راه هزینه شود تبدیل به سرمایه می‌شود.

     به گزارش نیساخبر وبه نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ علی حسین پازدار ظهر امروز  در ستاد هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد اظهار داشت:  ایران بخش اعظمی از آن دفاع مقدس است و ما رسالت پاسداری از انقلابی اسلامی را به عهده‌داریم.

    وی افزود: باید حافظ انقلاب باشیم و فرهنگ غنی دفاع مقدس  به نسل بعدی و جوان منتقل شود؛ هرچه ما در این راه هزینه کنیم به‌طور یقین تبدیل به سرمایه می‌شود.

    معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، عنوان کرد: سپاه پاسداران در کنار مردم جنگید و از دستاوردهای انقلاب مراقبت و محافظت کرده است، ما برای امتداد راه سرخ شهیدان  نیاز به کمک همه دستگاه‌ها داریم و سپاه با همه مقدورات سازمانی پای‌کار است.

    وی با اشاره به  برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان گفت: ۳۱ شهریور ماه رژه نیروی مسلح  در استان برگزار می‌شود در برنامه مشترک نیروی‌های مسلح  نیز روز دوم  هفته دفاع مقدس ساعت ۹ صبح فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح با نماینده ولی‌فقیه  در بیت  نماینده ولی‌فقیه دیدار می‌کنند.

    پازدار  با اشاره به دیدار فرماندهان نیروی مسلح استان با تعدادی از خانواده معظم شهدا در سومین روز از هفته دفاع مقدس بیان کرد: مراسم تجلیل  از سربازان برنامه  چهارمین روز از هفته دفاع مقدس است.

    وی تصریح کرد: ارائه ویزیت رایگان توسط دستگاه‌های یگان‌های نظامی و اعزام تیم‌های امدادی و درمانی ازجمله برنامه‌های روز پنجم هفته دفاع مقدس است که در این زمینه نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و با محوریت بهداری بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم خدمات‌رسانی خوبی داشته است و این اعزام ادامه می‌یابد.

    معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان تصریح کرد: در ششمین از هفته دفاع مقدس ساعت ۷:۳۰ مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح را در قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ برگزار می‌شود.

    وی به آخرین برنامه هفته دفاع مقدس در استان اشاره کرد و گفت: غبارروبی غبور مطهر شهدا ساعت ۷:۳۰ صبح در گلزار شهدا  انجام می‌شود.

    انتهای پیام/

     

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *