×

قهرمانی علوم پزشکی در مسابقات فوتسال بسیج ادارات لرستان

  • کد نوشته: 2675
  • بهمن ۲۹, ۱۳۹۵
  • ۰
  • جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج ادارات استان گرامیداشت شهدای کارمند لرستان با قهرمانی تیم دانشگاه علوم پزشکی در مسابقات فوتسال به پایان رسید.   به گزارش سفیر افلاک جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج ادارات استان گرامیداشت شهدای کارمند لرستان با قهرمانی تیم دانشگاه علوم پزشکی در مسابقات فوتسال به پایان رسید.   در دیدار پایانی تیم فوتسال علوم […]

    قهرمانی علوم پزشکی در مسابقات فوتسال بسیج ادارات لرستان
  • قهرمانی علوم پزشکی در مسابقات فوتسال بسیج ادارات لرستان

    جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج ادارات استان گرامیداشت شهدای کارمند لرستان با قهرمانی تیم دانشگاه علوم پزشکی در مسابقات فوتسال به پایان رسید.

     

    به گزارش سفیر افلاک جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج ادارات استان گرامیداشت شهدای کارمند لرستان با قهرمانی تیم دانشگاه علوم پزشکی در مسابقات فوتسال به پایان رسید.

     

    در دیدار پایانی تیم فوتسال علوم پزشکی موفق شد با نتیجه ی ۴بر۳ از سد تیم سپاه حضرت ابولفضل(ع) عبور کرده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. تیم های راه و شهرسازی و بانک ملی نیز مشترکاً در مکان سوم قرار گرفتند.

    همچنین در سایر مسابقات و در رشته ی والیبال تیم های شیلات، بانک مسکن به ترتیب اول و دوم و تیم سپاه حضرت ابولفضل(ع) سوم شد. در رشته ی دارت و در رده مردان سادات نصرالهی از شرکت برق،امین مومنی از آبفا اول و دوم وآقایان حسنوند از شرکت برق و طیبی از استانداری مشترکا سوم شدند. در بخش تیمی استانداری قهرمان شد.

    در رده ی بانوان نیز خانمها رشیدی از شرکت برق قهرمان شد.حسینی از دانشگاه پیام نور دوم و چاغروند از استانداری به همراه پنجی پور از بنیاد مسکن مشترکا سوم شدند.

    در رشته ی تیراندازی علی اصغر حسین پور از بنیاد شهید و احمد روشنی از بانک ملی به ترتیب اول و دوم شدند و آقایان محسن خاکی پور از پست بانک و مسعود رستمیان از استانداری مشترکا سوم شدند.

    این رقابت ها به همت سازمان بسیج ادارات استان برگزار شد که احمد عبدی پور به عنوان مسئول تربیت بدنی بسیج کارمندان لرستان وظیفه ی برگزاری این جشنواره را بر عهده داشت.

    مسئول بسیج ادارات استان در مراسم اختتامیه جشنواره با تشکر از حضور کلیه ی تیم های شرکت کننده از سازمان ها و ادارات مختلف استان ابراز داشت: از مجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی استان و آبفا به خاطر حمایت مالی برای برگزاری مسابقات کمال تشکر را دارم.

    سرهنگ صارمی تأکید کرد: برنامه های ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی  باید از اولویت های بسیجیان باشند.

    وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص ورزش که می فرمایند: برای ورزش هر چه هزینه شود اسراف نیست، اظهار داشت: بسیجیان ما باید بیانات رهبر انقلاب را سرلوحه ی امور قرار دهند و تأکید ایشان بر امر ورزش نشاندهنده ی اهمیت موضوع می باشد.

    این جشنواره ویژه دهه مبارک فجر و در سالن مسابقات سپاه حضرت ابولفضل(ع) برگزار شد.

    انتهای پیام/

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *