×

مدیرکل سیاسی و انتخابات لرستان: فرمانداران حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را ندارند

  • کد نوشته: 4797
  • اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیرکل سیاسی و انتخابات لرستان گفت:به همه فرمانداران ابلاغ شده است که حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را در انتخابات پیش رو ندارند. به گزارش نیساخبر،ناهید پرویزپور ظهر امروز در گردهمایی فرمانداران و دادستان‌های استان لرستان گفت: در آستانه دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها در کشور هستیم و این در حالی است که از […]

    مدیرکل سیاسی و انتخابات لرستان: فرمانداران حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را ندارند
  • مدیرکل سیاسی و انتخابات لرستان گفت:به همه فرمانداران ابلاغ شده است که حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را در انتخابات پیش رو ندارند.

    به گزارش نیساخبر،ناهید پرویزپور ظهر امروز در گردهمایی فرمانداران و دادستان‌های استان لرستان گفت: در آستانه دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها در کشور هستیم و این در حالی است که از ابتدای انقلاب تا کنون بطور متوسط سال یکبار انتخابات برگزار کرده‌ایم.

    وی افزود: رویکرد اصلی وزارت کشور در هر انتخاباتی و علی الخصوص در انتخابات پیش رو بر اساس چهار رویکرد اساسی اجرای قانون، سلامت انتخابات، امنیت انتخابات و مشارکت سیاسی است.

    مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان گفت: تا کنون ۱۹ جلسه ستاد انتخابات برگزار شده است که با توجه به منویات مقام معظم رهبری برگزار سعی کردیم مسائل و مشکلات را بررسی و برای حل آنها راه حل ارائه دهیم.

    وی با بیان اینکه تاکید استاندار لرستان و وزیر کشور بر این است که مجریان انتخابات باید اصل بی طرفی را رعایت کنند، گفت: به تمامی فرمانداران ابلاغ شده که به هیچ عنوان حق ندارند در فعالیت‌های انتخاباتی چه در ستادهای ریاست جمهوری و چه در ستادهای شورای اسلامی شهر و روستا حضور و فعالیت داشته باشند.

    پرویزپور عنوان کرد: ستاد امنیت در فرمانداری برقرار شده است و تمام تمهیدات در بحث امنیت برگزاری انتخابات انجام شده است.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *