×

مدیری که فقط در ساعت اداری پای کار باشد به درد نمی‌خورد/ فرصت آزمون و خطا در عرصه اجرایی نداریم

  • بهمن ۲۰, ۱۴۰۰
  • ۰
  • معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: در شرایط موجود مدیری که فقط در وقت اداری پای کار باشد نمی‌تواند در خیلی جاها پاسخگو باشد، بلکه باید کار شبانه روزی و جهادی انجام شود.

    مدیری که فقط در ساعت اداری پای کار باشد به درد نمی‌خورد/ فرصت آزمون و خطا در عرصه اجرایی نداریم
  • بهرام ستاری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صمت لرستان ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی حکم‌فرمایی نظام مردم سالاری دینی بود؛ این نماد جمهوری اسلامی فواید بسیار زیادی دارد که می‌طلبد همه ما به آن توجه کنیم.

    وی به برگزاری‌ انتخابات متعدد در جمهوری اسلامی و مشارکت مردم در همه سطوح اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی بر مبنای نظریات مردم در عرصه‌های مختلف خصوصا عرصه اجرایی رقم می‌خورد و در واقع مردم در عرصه‌های مختلف با حضور و رای خود منش و رفتار خود را نشان می‌دهند.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تاکید بر اینکه در حوزه مدیریتی باید کارهای جهادی و شبانه روزی انجام شود، گفت: واقعیت این است که نظام مدیریتی نتوانسته همگام با نظام جمهوری اسلامی به درستی و به شکل لازم پاسخگوی مردم باشد.

    وی ادامه داد: بر همین اساس باید تحول بنیادین در سیستم‌های اجرایی هم در رویکرد ریل گذاری قانونی و هم در عرصه اجرایی داشته باشیم. باید توجه داشته باشیم که گردش نخبگان در این نظام مردم سالاری مورد تاکید است.

    ستاری در ادامه به انتصاب مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان اشاره کرد و گفت: مدیریت بازار در دوران بحران بسیار سخت است، باید بدانیم که در این برهه، فرصت آزمون و خطا را در عرصه اجرایی نداریم.

    وی با تاکید بر اینکه مدیر ۸ ساعتی و ۱۲ ساعتی و وقت اداری(صرف فعالیت در ساعت اداری) نمی‌تواند در خیلی جاها پاسخگو باشد و باید کار شبانه روزی شود، خاطرنشان کرد: مدیرکل جدید صمت لرستان که از جوانان انقلابی و گام دوم است باید توجه کند که در عرصه اجرایی کار جهادی داشته باشد.

    معاون استاندار لرستان با اشاره به این مبحث که مدیران باید شایسته سالاری را در عرصه اجرایی به منصه ظهور برسانند، یادآور شد:لرستان با داشتن مردم قهرمان پرور از بی‌توجهی در عرصه‌های مختلف رنج می‌برد لذا باید با برنامه ریزی و شناخت ظرفیت‌ها بدنبال شکوفایی استعدادهای موجود باشیم.

    وی تصریح کرد: تبیین برنامه‌ها برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و فعال شدن صنایع و برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذاران و حذف بروکراسی دست و پا گیر و توزیع متوازن صنعت در استان از مواردی است که انتظار می‌رود مدیرکل جدید صمت لرستان مورد توجه ویژه داشته باشد.

    ستاری افزود: تعیین خط مشی کشف و توسعه معادن با در نظر گرفتن محیط زیست و نظارت بر ارتقا بهره برداری معادن از اولویت‌های مدیرکل صمت لرستان باشد. همچنین تنظیم بازار استان و کنترل مستمر نوسانات در سبد زندگی مردم و ساماندهی اصناف باید از دیگر اولویت‌های مدیرکل جدید صمت لرستان باشد.

    ور دی پایان عنوان کرد: امروز همه ما امانت‌دار خون شهدا هستیم و لذا باید برای پاسداشت خون شهدا خدمت صادقانه و جهادی برای مردم را در دستور کار قرار دهیم.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *