×

مردم فریب شعارهای بی‌عمل را نخواهند خورد

  • اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • به همت بسیج دانشجویی سپاه ناحیه الشتر گردهمایی ملی انقلابیون جوان درمحل این ناحیه باحضور جمع کثیری از مردم انقلابی این شهرستان برگزار گردید به گزارش نیساخبر «داوود گودرزی» در جمع مردم شهرستان سلسله با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و لزوم حضور حداکثری مردم در این انتخابات، اظهار داشت: واقعیت صحنه این است […]

    مردم فریب شعارهای بی‌عمل را نخواهند خورد
  • به همت بسیج دانشجویی سپاه ناحیه الشتر گردهمایی ملی انقلابیون جوان درمحل این ناحیه باحضور جمع کثیری از مردم انقلابی این شهرستان برگزار گردید

    به گزارش نیساخبر «داوود گودرزی» در جمع مردم شهرستان سلسله با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و لزوم حضور حداکثری مردم در این انتخابات، اظهار داشت: واقعیت صحنه این است که در سی و هشتمین سال انقلاب اسلامی، ما یک انتخابات سرنوشت‌ساز در پیش رو داریم و هر چه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بیشتر باشد، امنیت کشور نیز تضمین خواهد شد.

    وی با تأکید بر لزوم بررسی شاخصه‌های نامزد اصلح از سوی مردم، افزود: انتخاب افراد از سوی مردم، چه در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و چه در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بایستی با یک دید باز و فارغ از هیاهو و جنجال باشد.
    رئیس بسیج دانشجویی کل کشور با بیان اینکه جوانی انقلابی باید با یک نگاه امیدوارانه باید در میدان باشد و واقعیت‌ها را ببیند و برای دیگران نیز روشن کند، تصریح کرد: در فضای انتخابات باید مراقب بود که فریب دیگران را نخوریم و دچار بازی‌های احساسی دیگران هم نشویم.
    وی با اشاره به واقعیت‌های موجود در فضای انتخاباتی کشور، به شاخص‌های رییس‌جمهور اصلح برای اداره امور کشور اشاره و ابراز داشت: سؤال مهمی که در اینجا مطرح است و بایستی به دور از فضای سیاست‌زده و به دور از احساسات به آن پاسخ داده شود این است که در انتخابات ریاست جمهوری باید به چه کسی رأی بدهیم؟ که به این سوال باید یک پاسخ منطقی و عقلانی داده شود.
    گودرزی ادامه داد: ما به دنبال یک مدیر اجرایی می‌گردیم که سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی را قبول داشته باشد و برای مردم کار کند.
    وی با اشاره به مطالبات عمومی مردم، اصلی‌ترین مسأله کشور را رفع معضل بیکاری عنوان و تصریح کرد: موضوع اشتغال، مهم‌ترین دغدغه هر خانواده ایرانی است و پس از آن، مسائلی همچون مسکن، ازدواج، سلامت و بهداشت و درمان، معضل اعتیاد و سایر مسائل فرهنگی و سیاسی کشور قرار دارند.
    رئیس بسیج دانشجویی کل کشور اضافه کرد: برای بررسی صلاحیت تک تک نامزدهای ریاست جمهوری باید به این سؤال پاسخ داده شود که آیا فرد مورد نظر برای حل مسائلی که مردم روزمره با آنها روبرو می‌شوند و برای رفع دغدغه‌های اصلی خانواده‌های ایرانی، برنامه عملیاتی کارشناسی‌شده دارند یا خیر؟ و آیا توانایی انجام برنامه‌های خود را خواهد داشت؟
    وی با بیان اینکه هر شش نفر شرکت کننده در انتخابات ریاست جمهوری در سی و هشت سال گذشته در کشور مسئولیت داشته‌ و چهره‌های شناخته شده‌ای هستند، گفت: از حرف‌ها و عملکرد گذشته‌شان می‌توان فهمید که آیا نامزد مورد نظر می‌تواند به وعده‌های خود عمل کند یا خیر.
    گودرزی با تأکید بر اینکه زمان کلی‌گویی و شعارهای کلی گذشته است، افزود: طی سی و هشت سال گذشته نامزدهای متعددی چه در انتخابات مجلس شورای اسلامی، چه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و چه در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشته‌اند و مردم بارها شنیده‌اند که برخی افراد وعده‌هایی داده‌اند که به آنها عمل نکرده‌اند لذا مردم ایران و جوانان انقلابی، دیگر فریب شعارهای بی‌عمل و کلی‌گویی‌ها را نمی‌خورند.
    وی با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بایستی حرف عملیاتی بزنند، تصریح کرد: بایستی از سوی نامزدهای انتخاباتی، مدل یا فرمولی که برای خارج کردن کشور از رکود ارائه می‌شود به مردم ارائه شود.
    رئیس بسیج دانشجویی کل کشور ابراز داشت: برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تبلیغات و سخنرانی‌هایشان حتی یک کلمه هم به مشکلات موجود کشور اشاره نمی‌کنند و سعی دارند که مسائل دیگری را مسأله اول کشور قرار دهند.
    وی معیشت مردم و مسأله مسکن را از مهم‌ترین مشکلات امروز جامعه دانست و یادآور شد: کسانی که به مشکلات مردم در تبلیغات خود اشاره نمی‌کنند و سعی دارند مسائل دیگر را دارای اولویت مطرح کنند، این افراد هرگز نخواهند توانست مشکلات کشور را حل کنند.
    گودرزی اشتغال جوانان تحصیل‌کرده را یک حق شهروندی و از جمله مسائل اساسی کشور ذکر و بیان داشت: آیا مسأله اصلی کشور، دیوار کشیدن در پیاده روهاست؟ چرا بیراهه می‌روید؟ این سخنان هیچ پایه و اساسی ندارند.
    وی ادامه داد: سخن از دیوارکشی در پیاده‌روها، توهین به ملت است و نباید برای جمع‌آوری رأی دست به گفتن هرگونه سخن زد.
    رئیس بسیج دانشجویی کل کشور با طرح این سوال که چرا بالای ۱۷ هزار کارخانه تعطیل شده است؟ بیان داشت: برخی کارگران در این استان هستند که ۱۷ ماه حقوق نگرفته بودند و جلوی مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بوند لذا مسأله معیشت مردم، دغدغه اصلی و اساسی کشور است و نباید با طرح مسأله‌های بی‌پایه دیگر، موضوع اصلی که رفاه اقتصادی مردم است به فراموشی سپرده شود.
    وی با اشاره به آرمان‌های انقلاب اسلامی و قیام ملت ایران علیه ظلم و فساد، گفت: ما برای تحقق عدالت اجتماعی، آزادی، استقلال، نفی ظلم و سلطه و برای آنکه انسان‌های حرمت و کرامت داشته باشند قیام کردیم و همه این موارد در قانون اساسی ذکر شده و برگرفته از قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع)هستند.
    وی ادامه داد: همه مسئولین بایستی قانون اساسی را که میثاق ملی همه مردم است را در فکر و اندیشه قبول داشته باشند و در عمل برای پیاده کردن آن تلاش کنند.
    گودرزی پایبندی به قانون اساسی را از جمله شاخص‌های یک مدیر انقلابی در جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی باید در سخنرانی‌های خود، آرمان‌های انقلاب را فریاد بزند و خود را به پیاده کردن آرمان‌های والای انقلاب پایبند بداند.
    وی با بیان اینکه هر کسی که علاقمند به اقتدار، عزت، پیشرفت و مردم کشور است، او فردی انقلابی است، افزود: مسئولان باید مرز خود را با دشمن مشخص کنند و در دیپلماسی از جانب مردم از موضع عزت و اقتدار حرف بزند.
    رئیس بسیج دانشجویی کل کشور خاطرنشان ساخت: برنامه‌های مسئولان بایستی بر اساس قانون اساسی و ارزش‌های والای انقلاب باشد و موضع صریح خود در این باره را به مردم اعلام نماید.
    وی با اشاره به اهمیت ویژگی‌های فردی رئیس جمهور، ابراز داشت: اگر به ویژگی‌های فردی رئیس جمهور دقت نشود، آحاد مردم متضرر خواهند شد.
    وی امانت‌داری، فسادستیزی، صداقت، مشورت‌پذیری و دوری از لجبازی را مهم‌ترین ویژگی‌های فردی رئیس جمهور ذکر و خاطرنشان ساخت: در نظام جمهوری اسلامی ایران، همه مسئولین باید خود را خادم ملت بدانند و زندگی مسئول در جمهوری اسلامی باید مادون زندگی متوسط باشد.
    گودرزی بیان داشت: وقتی اعلام شد که مسئولین اموال خود را به مردم اعلام کنند، برخی‌ها حرف‌های عجیبی زدند که اینگونه حرف‌ها از یک مبانی خاص نشأت می‌گیرد.
    وی با اشاره به تأکیدات و سخنان مسئولین در موضوع برجام، گفت: مسئولین گفتند راه شکوفایی اقتصاد، برداشته شدن تحریم‌هاست و راه برداشته شدن تحریم‌ها را مذاکره دانستند.
    وی با بیان اینکه ما هیچ وقت با اصل مذاکره مخالفت نکردیم، افزود: ما معتقدیم که همه تحریم‌ها باید برداشته شود ولی اول باید به این سؤال پاسخ داده شود که جرم ملت ایران که از سال ۵۹ تاکنون باید در تحریم بسر ببرد، چیست؟
    وی با بیان اینکه واقعیت این است که علت اصلی تحریم‌های استکبار علیه ایران اسلامی، دشمنی آنان با آرمان‌های انقلاب است، افزود: سؤال دیگری که باید به آن پاسخ داده شود این است که تحریم‌ها چقدر بر کشور اثر داشته است؟
    رئیس بسیج دانشجویی کل کشور تأکید کرد: با توجه به اسناد موجود، مسئولین تأکید داشتند در روز اول اجرای برجام همه تحریم‌ها برداشته خواهد شد که این سخن آنان در هیچ ماده‌ای از سند برجام به آن اشاره نشده بود.
    رئیس بسیج دانشجویی کل کشور ابراز داشت: مسئولین پس از اجرای برجام، گفتند قرار نبوده که همه تحریم‌ها برداشته شود و سؤال ما این است، پس چرا ۴ سال وقت و انرژی مردم را صرف برجام کردید؟
    وی با اشاره به برخی سخنان مبنی بر برداشته شدن سایه جنگ با اجرایی شدن سند برجام، ادامه داد: می‌گویند با برجام، سایه جنگ را از سر کشور برطرف نموده‌اند که این سخن، دروغ محض است.
    وی خاطرنشان ساخت: اوباما در یک سخنرانی اعلام کرده بود که دولت من، دولت جنگ با ایران نیست و اساساً جنگ با کشورها و سرباز پیاده کردن در کشورها، دیگر جواب نمی‌دهد.
    گودرزی افزود: رئیس جمهور پیشین آمریکا به صراحت گفته بود که ما در جنگ عراق و افغانستان باختیم و ایران، پیروز جنگ‌های ما در منطقه است و تأکید کرده بود که دنیا با ما علیه ایران در تحریم‌هاه همه جانبه همکاری نمی‌کند و تحریم‌ها ایران را از پا در نمی‌آورد.
    وی با بیان اینکه رئیس جمهور پیشین آمریکا به موضوع توقف ایران از طریق مذاکره تأکید کرده بود، گفت: اوباما گفته بود، من فقط و فقط می‌توانستم از طریق مذاکره ورود پیدا کنم و ایران را متوقف کنم.
    وی تصریح کرد: هیچ جنگی از سوی ایالات متحده در کار نبوده است لذا این سخن که با مذاکره، سایه جنگ از سر کشور برطرف شده است، بی‌پایه و بی‌اساس است.
    رئیس بسیج دانشجویی کل کشور با بیان اینکه تحلیلگران آمریکایی می‌گویند تحریم‌ها فقط ۳۵ درصد بر اقتصاد ایران اثرگذار بوده است، اضافه کرد: کسانی که دغدغه شکوفایی اقتصاد را دارند بدانند که تحقق این مسأله در گرو حل مسائلی همچون قاچاق کالا، فسادهای اقتصادی و حمایت قاطع از تولیدات داخلی است.
    وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب کشور در بخش اقتصادی، به لزوم استفاده صحیح از این منابع در راستای شکوفایی اقتصادی اشاره و تأکید کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران به همت جوانان انقلاب و مؤمن و تلاش دانشمندان توانسته است در ۳۰ رشته اساسی دنیا همچون نانوتکنولوژی، هسته‌ای، سلول‌های بنیادی و در موشک حرف اول را بزند لذا با وجود چنین ظرفیت‌هایی که در داخل کشور وجود دارد، ما توانایی حل همه مشکلات کشور بخصوص در بخش اقتصادی را داریم اما متأسفانه عدم وجود مدیریت انقلابی و کارآمد موجب شده تا استفاده از این پتانسیل‌ها شده است.
    گودرزی با اشاره به اینکه انتخابات در ۴ دهه گذشته در جمهوری اسلامی ایران کاملاً آزاد بوده است، بیانداشت: افراد انتخاب شده در انتخابات ریاست جمهوری با نوع تفکر و گرایش‌های مختلف، تأییدی بر این مطلب است.
    وی در پایان خاطرنشان ساخت: مشارکت حداکثری، مهم‌ترین اولویت انتخابات پیش رو است چرا که این امر موجب تقویت امنیت کشور و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام است و در اولویت بعد، باید فردی را انتخاب کنیم که بتواند با مدیریت انقلابی و کارآمد و با کار کارشناسی‌شده از تمام ظرفیت‌های داخلی در جهت رشد و شکوفایی همه جانبه کشور استفاده نماید.

     

    گزارش تصویری :

    [new_royalslider id=”16″]

    عکاس :بیاتی


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *