×

معاون تبلیغات اسلامی لرستان : همایش عاشورائیان در استان لرستان برگزار می‌شود

  • شهریور ۲۳, ۱۳۹۶
  • ۰
  • معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: همایش عاشورائیان به مناسبت فرارسیدن ایام محرم در روزهای آینده در سراسر استان لرستان برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی اظهار داشت: همایش عاشورائیان به مناسبت فرارسیدن ایام محرم در روزهای آینده در سراسر استان لرستان برگزار می‌شود. وی افزود: همایش عاشورائیان مربوط به […]

    معاون تبلیغات اسلامی لرستان :  همایش عاشورائیان در استان لرستان برگزار می‌شود
  • غلامی

    معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: همایش عاشورائیان به مناسبت فرارسیدن ایام محرم در روزهای آینده در سراسر استان لرستان برگزار می‌شود.

    حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی اظهار داشت: همایش عاشورائیان به مناسبت فرارسیدن ایام محرم در روزهای آینده در سراسر استان لرستان برگزار می‌شود.

    وی افزود: همایش عاشورائیان مربوط به توجیه هیئات مذهبی و مداحان است که در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

    معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: برای آماده‌سازی مداحان در ایام محرم و صفر در طول سال کارگاه‌های آموزشی در راستای ارتقا سطح علمی، بینش سیاسی و اعتقادی مداحان برگزار شده است.

    این مسئول بیان کرد: طبقه‌بندی و سطح‌بندی مداحان در کل شهرستان‌ها نیز مدنظر بوده و مداحان ازنظر بیان، مستند گویی و خطابه، هنر مداحی، اطلاعات عمومی، آشنایی با قرآن و تاریخ اسلام در سطح‌بندی ۱، ۲ و ۳ قرارگرفته‌اند.

    غلامی بابیان اینکه در ایام محرم روحانیون بومی و غیربومی به اقصی نقاط استان لرستان اعزام می‌شود تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال در دهه اول محرم بیش از ۲۰ درصد رشد اعزام مبلغ و مبلغه به سطح استان را داشته باشیم.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *