×

معاون شهردار خرم‌آباد: یادمان بمباران‌های هوایی شهر خرم‌آباد ساخته می‌شود

  • کد نوشته: 3100
  • اسفند ۱۶, ۱۳۹۵
  • ۰
  • معاون شهردار خرم‌آباد گفت: یادمان سنگی حادثه بمباران‌های هوایی و موشک باران شهر خرم‌آباد در محل این واقعه نصب می‌شود. به گزارش نیساخبر وبه نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمد فتحی بیرانوند صبح امروز در همایش مدافعان حرم (تجلیل از مقام شامخ شهید مدافع حرم سردار رضا رستمی مقدم) که در سالن آمفی تئاتر شورای نگهبان […]

    معاون شهردار خرم‌آباد:  یادمان بمباران‌های هوایی شهر خرم‌آباد ساخته می‌شود
  • یادمان شهدای گمنام

    معاون شهردار خرم‌آباد گفت: یادمان سنگی حادثه بمباران‌های هوایی و موشک باران شهر خرم‌آباد در محل این واقعه نصب می‌شود.

    به گزارش نیساخبر وبه نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمد فتحی بیرانوند صبح امروز در همایش مدافعان حرم (تجلیل از مقام شامخ شهید مدافع حرم سردار رضا رستمی مقدم) که در سالن آمفی تئاتر شورای نگهبان استان لرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید مدافع حرم  شهر خرم‌آباد اظهارداشت: بعضاً تصویر می‌شود که نهاد خاصی مانند بنیاد شهیدو امور ایثارگران صرفا متولی و متصدی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و دیگر نهادها از انجام وظایف و تکالیف مبرا هستند درصورتی که اینطور نیست و هیچ شخص و نهادی نمی‌تواند موضوع شهادت، شهید و خدمت در این عرصه را به نام خودش ثبت کند چرا که همه ما وظیفه داریم در این عرصه منشاً خدمت باشیم.

    وی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری، شورای شهر و شهراری خرم‌آباد فعالیت‌های قابل توجهی در این بحث ایثار و شهادت انجام داده است، افزود: بیش از هزار معبر شهر خرم‌آباد به نام شهدا نام گذاری شده است.

    معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهردار خرم‌آباد عنوان کرد: اقداماتی انجام شده تا یادمان سنگی حادثه بمباران‌های هوایی و موشک باران شهر خرم‌آباد در محل این واقعه نصب شود.

    وی به کاشته شدن شش هزار و ۲۰۰ اصله نهال به یاد شهدای خرم‌آباد اشاره و بیان کرد:  فرهنگ‌سازی در بحث شهید و شهادت وظیفه تک تک افراد جامعه است و همه باید در این عرصه فعالیت داشته باشند.

    فتحی بیرانوند به نهادینه شدن موضوع و گفتمان شهید و شهادت در بین جامعه تأکید کرد و گفت: با نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت اهداف انقلاب اسلامی میسر می‌شود و این گفتمان عامل بازدارنده قوی در مقابل بسیاری از بزهکاری‌هایی است که نظام را تهدید می‌کند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *