×

معاون فرمانده انتظامی لرستان : برخورد شدید پلیس با رانندگان قانون گریز/خودروهای متخلف تا پایان تعطیلات در توقیف می‌مانند

  • کد نوشته: 3773
  • فروردین ۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:پلیس با رانندگانی که قوانین را زیر پا گذاشته و با جان مردم بازی کنند برخورد شدید می‌کند و خودروهای متخلف را تا پایان تعطیلات توقیف می‌کند.  به گزارش نیساخبر رضا شیراوژن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد بیان داشت:خوشبختانه از ابتدای آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون جرائم […]

    معاون فرمانده انتظامی لرستان : برخورد شدید پلیس با رانندگان قانون گریز/خودروهای متخلف تا پایان تعطیلات در توقیف می‌مانند
  • معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:پلیس با رانندگانی که قوانین را زیر پا گذاشته و با جان مردم بازی کنند برخورد شدید می‌کند و خودروهای متخلف را تا پایان تعطیلات توقیف می‌کند.

     به گزارش نیساخبر رضا شیراوژن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد بیان داشت:خوشبختانه از ابتدای آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون جرائم مهمه در استان لرستان به وقوع نپیوسته است و وضعیت امنیتی در لرستان در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد.

    وی با بیان اینکه تعداد تصادفات رانندگی در ایام نوروز در لرستان نسبت به پارسال حدود ۷ درصد کاهش یافته است،افزود:توصیه پلیس به رانندگان عزیز این است که با رعایت قوانین و مقررات و توجه به هشدارهای پلیس از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند تا مبادا خدایی ناکرده یک لحظه غفلت موجب یک عمر پشیمانی شود.

    معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:پلیس در برخورد با رانندگانی که قصد هنجار شکنی داشته و با سرعت و سبقت غیرمجاز و عبور از قوانین و مقررات جان خود و دیگر شهروندان را به خطر بی‌اندازند، برخورد شدید می‌کند و نسبت به اینگونه تخلفات مطابق قانون هیچ گذشتی نخواهد داشت.

    شیراوژن گفت:خودروهایی که در ایام نوروز به دلیل گریز از قانون و تخلف توسط پلیس توقیف شوند، تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ نگه داشته می‌شوند.

    انتهای پیام/

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *