×

نباید به اسم افشاگری، دستاوردهای نظام زیر سؤال برود و آبروی سایرین ریخته شود.

  • کد نوشته: 4449
  • اردیبهشت ۱, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام جمعه الشتر رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات را یک وظیفه همگانی و در راستای تقویت نظام عنوان و ابراز داشت: نباید به اسم افشاگری، دستاوردهای نظام زیر سؤال برود و آبروی سایرین ریخته شود.   به گزارش نیساخبر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به لزوم […]

    نباید به اسم افشاگری، دستاوردهای نظام زیر سؤال برود و آبروی سایرین ریخته شود.
  • امام جمعه الشتر رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات را یک وظیفه همگانی و در راستای تقویت نظام عنوان و ابراز داشت: نباید به اسم افشاگری، دستاوردهای نظام زیر سؤال برود و آبروی سایرین ریخته شود.

     

    به گزارش نیساخبر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: چشم دنیا به انتخابات ایران اسلامی دوخته شده است.

    وی افزود: نظام مقدس اسلامی از دو رکن جمهوریت و اسلامیت برخوردار است و انتخابات در کشور تجلی جمهوریت نظام است.

    خطیب جمعه الشتر ادامه داد: اگر روح اسلامیت در کالبد جمهوریت نقش پیدا کرد، دیگران از این نظام الگوبرداری می‌کنند.

    وی با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق اسلامی در ایام انتخابات، این مقوله را برگرفته از اسلامیت نظام عنوان و تصریح کرد: اگر نامزدهای محترم شرکت کننده در انتخابات و طرفداران آنها پایبند به اخلاق اسلامی بودند، این همان تجلی اسلامیت در جمهوریت است و اگر خدای نکرده عده‌ای بخواهند به بهانه انتخابات و طرفداری از یک نامزد انتخاباتی پا روی اخلاق بگذارند، تماشاگران بیرونی از جمهوریت ما هم الگوبرداری نخواهند کرد.

    وی با اشاره به هجمه وسیع رسانه‌های بیگانه علیه انقلاب اسلامی و بخصوص عرصه انتخابات در جهت مأیوس کردن مردم و کاهش مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: متأسفانه گاهی وقت‌ها عده‌ای در داخل نیز با طی کردن خط مشی دشمنان و صرفاً به خاطر پیروزی نامزد مورد نظر یا پیروزی یک جناح، دست به تخریب دیگران می‌زنند و به اسم اسلام، آبروی برادران مؤمن خود را می‌ریزند که این رفتار به دور از شأن مسلمانی و در تناقض با اسلامیت نظام است.

    حجت‌الاسلام موسوی رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات را یک وظیفه همگانی و در راستای تقویت نظام عنوان و ابراز داشت: نباید به اسم افشاگری، دستاوردهای نظام زیر سؤال برود و آبروی سایرین ریخته شود.

    وی با اشاره به اینکه شیوه افشاگری که برخی در پیش گرفته‌اند، خلاف اسلام است، افزود: اگر کسی مدرکی از کسی دارد، باید به نهادهای مرتبط ارائه نماید تا مورد بررسی قرار گیرد و نه اینکه با ارائه در انظار عمومی موجب تخریب افراد گردد که یقیناً اینگونه حرکات به نفع نظام اسلامی نیست.

    امام جمعه الشتر با بیان اینکه شورای نگهبان، فصل‌الخطاب است، اظهار داشت: هر کسی که مورد تأیید شورای نهگبان باشد، صالح است و مردم از بین آنها باید اصلح را انتخاب نمایند و هیچ کسی حق تخریب شورای نگهبان را ندارد.

     وی بیان داشت: اگر کسی تهمت بزند و دروغ بگوید، از دایره اخلاق اسلامی خارج شده است.

    خطیب جمعه الشتر با انتقاد از ایجاد احزاب و انحلال آنها در مدت کوتاه، گفت: یکی از آسیب‌های کارکرد سیاسی این است که احزاب فصلی داریم و عمر کوتاه این احزاب به خاطر آن است که برنامه‌ ندارند و چون برنامه ندارند، شروع به تخریب سایرین می‌کنند.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، این نهاد را فعال در همه عرصه‌های کشور دانست و اظهار داشت: از آن روزی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفت، روز به روز نیاز کشور به این نهاد مقدس بیشتر گردید.

    حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان ساخت: سپاه پاسداران هم در عرصه نظامی اقتدار کامل دارد و هم در عرصه‌هایی همچون جهاد اقتصادی، علمی و فرهنگی که در این عرصه‌ها موجب عزت، امنیت و پیشرفت کشور شده است.

    انتهای پیام/

    منبع:لرسو

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *