×

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:
نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در لرستان برپا می‌شود

  • شهریور ۲۶, ۱۳۹۹
  • ۰
  • مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در لرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۳۱ شهریورماه به مدت یک هفته برپا می‌شود.

    نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در لرستان برپا می‌شود
  • سرهنگ پاسدار محسن رشیدی با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب  اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ دستاوردهای ۴۰ سال اقتدار و سربلندی در راستای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان لرستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

    وی افزود: این نمایشگاه با هدف بازنمایی افتخارات دوران دفاع مقدس و دستاوردهای چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف امنیتی، انتظامی، عمرانی، اجتماعی و غیره با حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی و امنیتی و نظامی استان  برگزار می‌شود.

    مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی، نظامی و امنیتی در قالب ۸۰ غرفه دستاوردها ۴۰ ساله خود را با اسناد، مدارک و فعالیت فرهنگی در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند.

    وی بیان کرد: نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب  اسلامی استان لرستان در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان از ۳۱ شهریورماه به مدت یک هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همه روزه آماده بازدید علاقه‌مندان است.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *