×

نمایشگاه ملی مد و لباس ایرانی اسلامی در استان لرستان برپا شد

  • اسفند ۱۵, ۱۳۹۵
  • ۰
  • نمایشگاه ملی مد و لباس ایرانی اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برپاشد.  نمایشگاه ملی مد و لباس ایرانی اسلامی به مدت شش روز در مجتمع  فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برپاشد.   ماشاالله بهاروند معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اسلامی لرستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نمایشگاه ملی مد و لباس ایرانی اسلامی در […]

    نمایشگاه ملی مد و لباس ایرانی اسلامی در استان لرستان برپا شد
  • نمایشگاه ملی مد و لباس ایرانی اسلامی در استان لرستان برپا شد

    نمایشگاه ملی مد و لباس ایرانی اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برپاشد.

     نمایشگاه ملی مد و لباس ایرانی اسلامی به مدت شش روز در مجتمع  فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برپاشد.

     

    ماشاالله بهاروند معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اسلامی لرستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نمایشگاه ملی مد و لباس ایرانی اسلامی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در استان لرستان برپا شده است.

     

    وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هماهنگی و همکاری بنیاد ملی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپاشده است افزود: در این نمایشگاه از توان طراحان و تولید کنندگان استان در زمینه طراحی و دوخت لباس زنانه و مردانه محلی و ملی استفاده شده است.

     

    معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه این نمایشگاه در قالب ۱۴ غرفه برپا شده است عنوان کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۰ اسفند ماه۹۵ آماده بازدید از علاقه مندان است.

     

    وی بیان کرد: در کنار این نمایشگاه چهار کارگاه تخصصی در زمینه دوخت و طراحی لباس پیش بینی  شده است که از توان اساتید و مربیان با تجربه استفاده می‌شود تا علاقه‌مندان در این زمینه از آموزش‌هایی که داده می‌شود بهرمند شوند.

    منبع: تسنیم

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *