×

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس: کشتار مسلمانان میانمار رسوایی تازه حقوق بشر آمریکایی است/میخ آخر بر تابوت جایزه صلح نوبل کوبیده شد

  • کد نوشته: 5977
  • شهریور ۲۳, ۱۳۹۶
  • ۰
  • نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: کشتار مسلمانان مظلوم میانمار رسوایی تازه حقوق بشر دروغین آمریکایی است. عباس گودرزی ، اظهار کرد: بسیار تلخ و زجرآور است که در شرایط کنونی و با وجود تعدد رسانه‎ها و ارتباطات شاهد کشتار مسلمانان مظلوم میانمار در مقابل چشمان جهانیان هستیم. وی عنوان کرد: […]

    نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس: کشتار مسلمانان میانمار رسوایی تازه حقوق بشر آمریکایی است/میخ آخر بر تابوت جایزه صلح نوبل کوبیده شد
  • نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: کشتار مسلمانان مظلوم میانمار رسوایی تازه حقوق بشر دروغین آمریکایی است.

    عباس گودرزی ، اظهار کرد: بسیار تلخ و زجرآور است که در شرایط کنونی و با وجود تعدد رسانه‎ها و ارتباطات شاهد کشتار مسلمانان مظلوم میانمار در مقابل چشمان جهانیان هستیم.

    وی عنوان کرد: مایه تأسف است که با وجود مجامع بین‎المللی مدعی دروغین حقوق بشر و مقابل چشمان جهانیان مسلمانان مظلوم میانمار مورد هجمه قرار گرفته، از خانه و کاشانه خود اخراج شده‎اند و فرزندان آنها قتل عام می‎شوند و هیچ صدای اعتراضی بلند نمی‎شود.

    نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی کشتار دهشتناک مسلمانان میانمار را رسوایی دیگری برای حقوق بشر دروغین آمریکایی دانست و تاکید کرد: آنهایی که حتی داعیه دفاع از حیوانات را دارند، چگونه امروز در برابر جنایات رخ داده خفه شده و سکوتی مرگبار اختیار کرده‎اند.

    گودرزی خاطر نشان کرد: وقیحانه‎تر این است که عاملان این جنایات جایزه صلح نوبل دریافت می‎کنند، به عبارت بهتر این رسوایی میخ آخر بر تابوت جایزه صلح نوبلی بود که آمریکا مدعی حمایت از اینگونه نمایش‎ها و حرکات پوچ است.

    وی این جنایات را تصویری روشن از حقوق بشر آمریکایی خواند و افزود: متأسفانه هر از چند گاهی آنهایی که سکوت بیشتری در قبال نقض حقوق بشر اختیار کرده و همراهی و هم داستانی بیشتری با آمریکا در جنایات نظام سلطه دارند، جایزه صلح نوبل را دریافت می‎کنند.

    نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امید می‎رود که با ایجاد هجمه شدید رسانه‎ای علیه سفاکان و عاملان جنایات میانمار، بستر به گونه‎ای فراهم شود که اعمال فشارهای سیاسی تا حدودی از فشار بر مسلمانان مظلوم این کشور بکاهد.

    گودرزی در پاسخ به سوالی در خصوص موضع‎گیری کشورهای مسلمانان خصوصا کشورهای منطقه در قبال جنایات رخ داده در میانمار گفت: اینگونه موضع گیری‎های پفکی مشکلی را از جهان اسلام حل نمی‎کند.

    وی با اشاره به اینکه اراده‎ای از سوی برخی کشورهای مسلمان در برابر نظام سلطه وجود ندارد، تصریح کرد: برخی کشورها به ظاهر اسلامی هستند، اما در پشت صحنه از صحنه‎گردانان این جنایات حمایت می‎کنند.

    نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بر تلاش برای ایجاد انسجام و همبستگی بین کشورهای مسلمان با هدف جبهه‎گیری در برابر جنایات غیر انسانی کشتار مسلمانان مظلوم میانمار تاکید کرد.

    گودرزی با اشاره به رهنمودها و سخنان رهبر فرزانه انقلاب در قبال کشتار هولناک مسلمانان مظلوم میانمار افزود: باید موضع‎گیری‎ها در قبال این جنایات رسا و جدی بوده و صدای اعتراض جمهوری اسلامی ایران از طریق مسوولان به گوش عالم برسد.

    وی عنوان کرد: مسوولان سیاسی جمهوری اسلامی ایران باید صدای مظلومیت مسلمانان میانمار را از تریبون‎ها و مجامع بین‎المللی به گوش جهانیان رسانده و بدون توجه به سطح دیگر موضع‎گیری‎ها، موضع‎گیری انقلابی در این باره داشته باشند.

     نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به این ترتیب امید است که جمهوری اسلامی ایران از همه ظرفیت خود در جهت کاستن از اعمال فشار بر مسلمانان مظلوم میانمار استفاده کند.

    انتهای پیام/

    منبع: فارس

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *