×

فرمانده انتظامی استان:
نیروی انتظامی لرستان ۵۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است

  • کد نوشته: 16545
  • مهر ۱۷, ۱۴۰۱
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به تقدیم ۵۰۰ شهید نیروی انتظامی استان، گفت: پلیس در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا و امام شهدا از جان خود مایه می‌گذارد.

    نیروی انتظامی لرستان ۵۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است
  • سردار یحیی الهی در گردهمایی مشترک نیروهای مسلح در لرستان که  به مناسبت هفته فراجا برگزار شد با اشاره به دستاوردهای مهم پلیس لرستان، اظهار کرد: پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است و در این راه خطیر و مقدس شهدای گرانقدری تقدیم کرده است.

    وی تصریح کرد: ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور با تقدیم شش هزار و ۵۴۶ شهید والامقام و ۵۰۹ شهید فرماندهی انتظامی استان لرستان، نشان داده که در برقراری امنیت و آرامش جامعه از هیچ تلاشی و کوششی دریغ نخواهد کرد.

    فرمانده انتظامی لرستان تاکید کرد: پلیس در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا، امام شهدا و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا از جان خود مایه می‌گذارد و بارها در این راه مقدس به وظیفه خطیر خود عمل کرده است.

    فرهاد ابدال‌چگنی، جانشین فرماندهی انتظامی لرستان نیز در این مراسم، گفت: امسال سه تُن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به سال گذشته ۵ درصد رشد داشته است.

    وی امحای بیش از یک هزار و ۲۰۰ کیلگرم انواع مواد مخدر از دیگر برنامه‌های چهارمین روز هفته ناجا در استان بود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *