×

واکنش استاندار لرستان به شایعات فضای مجازی: هنوز برای تغییر استاندار لرستان صحبتی با من نشده است

  • شهریور ۱۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • استاندار لرستان گفت:گفته می‌شود بازوند استاندار مرکزی، همدان، گیلان و گستان می‌شود اما تا این لحظه هیچ احد والناسی نه رسمی و نه غیر رسمی با من صحبتی نداشته است بنابراین این موضوع کاملاً کذب است.  به گزارش نیساخبر، هوشنگ بازوند صبح امروز در حاشیه جلسه کارگروه گردشگری و میراث فرهنگی استان که در سالن جلسات […]

    واکنش استاندار لرستان به شایعات فضای مجازی:  هنوز برای تغییر استاندار لرستان صحبتی با من نشده است
  • بازوند

    استاندار لرستان گفت:گفته می‌شود بازوند استاندار مرکزی، همدان، گیلان و گستان می‌شود اما تا این لحظه هیچ احد والناسی نه رسمی و نه غیر رسمی با من صحبتی نداشته است بنابراین این موضوع کاملاً کذب است.

     به گزارش نیساخبر، هوشنگ بازوند صبح امروز در حاشیه جلسه کارگروه گردشگری و میراث فرهنگی استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد در رابطه با مطرح شدن تغییر استاندار لرستان در فضای مجازی اظهارداشت: علی‌رغم اینکه گفته می‌شود بازوند احتمالا استاندار یکی از استان‌های مرکزی، همدان، گیلان و گستان می‌شود اما تا این لحظه هیچ احد والناسی نه رسمی  و نه غیر رسمی با من صحبتی نداشته است بنابراین این موضوع کاملاً کذب است.

     وی افزود: در بحث تغییر  کسی با من صحبت نکرده است ضمن اینکه اصل تغییر را باید بپذیریم چرا که  تغییر کار خوبی است از این رو انتظار  می‌رود وقتی استانداری تغییر می‌کند برداشت بد نشود چرا که تغییر کاربردی است و می‌تواند امید ایجاد کند.

    استاندار لرستان عنوان کرد: بنده سرباز هستیم و هرکجا که بگویند در این نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کنم، وزارت کشوری هستیم  بنابراین تابع وزیر کشور هستیم.

    وی بیان کرد: رحمانی فضلی وزیر کشور  به استان لرستان علاقه‌مند است و مطمئناً تصمیمی که برای استان لرستان بگیرد تصمیم مناسبی است، در این مدت که مسئله اقتصاد مقاومتی نیز مطرح بود  وزیر بیشترین سفر را به استان لرستان داشت و شناخت کافی از استان لرستان دارد بنابراین اگر بنا باشد تغییر ایجاد دهد به طور حتم براساس مصلحتی است که این مصلحت به نفع مردم است.

    بازوند تصریح  کرد: استاندارهایی هم که برای استان لرستان مطرح شدن هنوز با آنها هیچ صحبتی نشده است، صحبت‌ها در حد همین فضای مجازی است ولی از کسانی که بناست به لرستان بیایند شناخت دارم افراد بسیار توانمندی هستند و به طور حتم می‌توانند در استان  منشأ خیر و برکت باشند چرا که دارای تجارت خیلی خوبی هستند اما تصمیم نهایی این موضوع با وزیر کشور است.

    وی تصریح کرد:  وزیر کشور  رئیس ماست و برای همه استان‌ها تصمیم می‌گیرد  و مطمئنأ تصمیمی هم که بگیرد به مصحلت مردم است ولی آنچه فعلاً در فضای مجازی مطرح شده کاملا کذب است چون نه با من صحبت شده  و نه با افراد دیگر.

    استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با آمار بیکاری استان لرستان نیز گفت: برخی از میزان آمار بیکاری استان نقد می‌کنند که باید گفت متولی آمار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است که به دو شیوه آمارگیری فصلی  گروهی  و به شیوه سرشماری نفوس و مسکن اقدام می‌کند.

    وی اظهارداشت: در استان لرستان ۵۴ درصد آمارگیری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی و خود اظهاری مردم بوده است و جالب این است که آماری که براساس نمونه‌گیری فصلی انتخاب شده با آمار سرشماری نفوس و مسکن یکی است.

    بازوند اشتغال و رفع بیکاری را مطالبه مردم دانست و افزود:  ما باید پایان سال گزارش این مطالبه مردم را بدهیم، شغل هم با حرف و سخنرانی ایجاد نمی‌شود باید برنامه داد.

    وی عنوان کرد:  برخی این تفکر را دارند که نرخ بیکاری را بالا تر ببریم تا ترحم شود این طور نیست چون توسعه با ترحم اتفاق نمی‌افتد و نرخ بیکاری یکی از موانع اصلی ورود سرمایه گذار است.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

     

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *