×

کارخانه آهک صنعتی هیدراته در استان لرستان راه‌اندازی می‌شود

  • فروردین ۱۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان بابیان اینکه کارخانه آهک در استان لرستان راه‌اندازی می‌شود گفت: طرح آهک صنعتی هیدراته در استان لرستان به‌صورت مجتمعی عظیم در نظر گرفته‌شده است. به گزارش نیساخبر محمدرضا صفی خانی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد […]

    کارخانه آهک صنعتی هیدراته در استان لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • صفی خانی

    رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان بابیان اینکه کارخانه آهک در استان لرستان راه‌اندازی می‌شود گفت: طرح آهک صنعتی هیدراته در استان لرستان به‌صورت مجتمعی عظیم در نظر گرفته‌شده است.

    به گزارش نیساخبر محمدرضا صفی خانی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: طرح آهک صنعتی هیدراته به‌صورت مجتمعی عظیم در نظر  گرفته‌شده که با توجه به ذخایر آهک و نیازمندی‌هایی که سازمان  ایمیدرو برای تأمین آهک موردنیاز خود با رویکرد صادرات دارد و به‌عنوان مصوبه  سفر هیئت دولت  تعریف شد، کلنگ زنی شده است.

    وی افزود: بنا شد در اسفندماه مجوز صادر شود که این امر محقق و دو فقره جواز تأسیس با مشخصات فنی موردنیاز صادر شده است.

    رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان عنوان کرد: بنا شد در راستای راه‌اندازی دفتر جذب سرمایه‌گذاری تا ۱۴ اسفندماه اقدام شود که تا ۱۱ اسفندماه استعلامات انجام شد و متعاقباً نیاز بود دو عرصه بزرگ ۵۰ هکتاری برای ایجاد کارخانه آهک لحاظ شود.

    وی بیان کرد: اقدام به ثبت شرکت مشترک بخش خصوصی و ایمیدرو شده و مذاکراتی در راستای تأمین و انتخاب تکنولوژی با دو شرکت اروپایی و یک شرکت چینی مذاکراتی انجام‌شده است.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *