×

استاندار لرستان:
کارخانه استیل کورد در سلسله راه اندازی می شود

  • آبان ۱۴, ۱۴۰۱
  • ۰
  • زیویار گفت: کارخانه استیل کورد تا پایان دولت سیزدهم در شهرستان سلسله به بهره برداری می رسد.

    کارخانه استیل کورد در سلسله راه اندازی می شود
  • به گزارش نیساخبر، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان جلسه بررسی وضعیت صنایع شهرستان سلسله سیزدهم آبان ماه با حضور وزیر صمت، استاندار لرستان، نماینده مردم شهرستان های سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

    فرهاد زیویار استاندار لرستان در این جلسه اظهارداشت: با حمایت های وزیر صمت کارخانه ساخت استیل کورد شهرستان سلسله نهایتا تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد.

    وی افزود: قبل از اینکه بسیاری از ‌کارهای زیرساختی این کارخانه انجام شود گزارشات و دستورات لازم برای تسریع در روند ساخت آن از طرف مقام عالی وزارت و معاون وی صادر شد.
    استاندار لرستان عنوان کرد: مطالعات ایجاد کارخانه تولید منیزیم در شهرستان سلسله در همین دولت انجام شده و بسیار امید داریم با حمایت های وزیر این طرح نیز اجرایی و عملیاتی شود.
    وی در رابطه با آخرین وضعیت صنعت در استان نیز گفت: هم اکنون ۱۹۰ واحد صنعتی تعطیل شده در استان داریم رقم بالایی است و باید گفت در استان توازن توزیع صنایع در شرق و غرب مناسب نیست.

    زیویار تصریح کرد: دولت سیزدهم از زمان شروع به کار برای توسعه بخش صنعت در مناطق کمتر برخوردار عزم خود را جزم کرد.

    وی اظهارداشت: حضور متعدد وزرا و معاونان آنها به منظور پیگیری نیازهای در اولویت استان ظرف یک سال گذشته نشان از اراده دولت برای جبران کاستی هاست.

    استاندار لرستان افزود: ماحصل این رفت و آمدهای مسئولان کشوری به استان را در همین مدت کوتاه در ماشین سازی، یخچال سازی، لاستیک سازی، سیلیکومتال، نساجی، آهک هیدراته، آلومینیوم و ساخت کاغذ از سنگ شاهد بودیم.

    وی عنوان کرد: در سفر اول هیئت دولت به استان ۹ مصوبه در بخش صنعت داشتیم که خوشبختانه شش مورد آن در دست اجراست.

    زیویار بیان کرد: مابقی این مصوبات در گرو مسائل حقوقی است که پیگیریم تا زودتر مرتفع شوند.

    وی تصریح کرد: انصاف نیست که انتظار داشته باشیم همه مشکلات به یک باره رفع شوند اما توقع داریم روند رفع موانع صنعت استان با حمایت های وزیر صمت سرعت بیشتری بگیرد.
    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *