×

کسب رتبه نخست اشتغالزایی در حوزه جهاد کشاورزی شهرستان سلسله

  • کد نوشته: 5251
  • خرداد ۲۴, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گفت: شهرستان سلسله رتبه نخست اشتغالزایی در حوزه جهاد کشاورزی با ایجاد ۴۷۳ شغل در سال ۹۵ را کسب نمود.   به گزارش نیساخبر«هادی سپهوند» در گفتگو با خبرنگار لرسو گفت: در سال ۹۵، ۲۲۰ هزار تن انواع محصولات و فرآورده‌های کشاورزی تولید شده است که پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال […]

    کسب رتبه نخست اشتغالزایی در حوزه جهاد کشاورزی شهرستان سلسله
  • کسب رتبه نخست اشتغالزایی در حوزه جهاد کشاورزی شهرستان سلسله

    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گفت: شهرستان سلسله رتبه نخست اشتغالزایی در حوزه جهاد کشاورزی با ایجاد ۴۷۳ شغل در سال ۹۵ را کسب نمود.

     

    به گزارش نیساخبر«هادی سپهوند» در گفتگو با خبرنگار لرسو گفت: در سال ۹۵، ۲۲۰ هزار تن انواع محصولات و فرآورده‌های کشاورزی تولید شده است که پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال به بیش از ۳۰۰ هزار تومان افزایش یابد.

    مدیرجهاد کشاورزی سلسله به نرم بالای آبیاری تحت سیستم‌های بارانی اشاره کرد و افزود: نرم آبیاری تحت سیستم‌های بارانی در کشور ۲۳ درصد و در استان لرستان ۲۱ درصد است که این روند خوشبختانه در شهرستان سلسله ۳۱ درصد است که بالاتر از نرم  کشوری است.

    وی تصریح کرد: با توجه به شناور بودن اعتبارات آبیاری بارانی در استان لرستان در سال ۹۵، ۱۵ میلیارد تومان معادل ۵۰ درصد کل اعتبارات این حوزه در شهرستان سلسله جذب شده است.

    سپهوند افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی آبیاری آبی سلسله توسط این اعتبارات که به صورت بلاعوض در اختیار کشاورزان گذاشته شده، تحت سیستم‌های آبیاری بارانی قرار گرفته است.

    وی در ادامه به مکانیزاسیون کشاورزی اشاره نمود و گفت: در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، ۲۲۰ دستگاه تراکتور و ادوات کشاورزی با ۵ میلیارد تومان اعتبار به کشاورزان سلسله در سال ۹۵ واگذارشده است و همین آمار بالا باعث شده تا سلسله با ضریب ۱.۶۳ درصد بالاتر از نرم کشوری در مکانیزاسیون کشاورزی قرار گیرد.

    مدیرجهاد کشاورزی در پایان با بیان اینکه شهرستان سلسله رتبه نخست اشتغالزایی در حوزه جهاد کشاورزی با ایجاد ۴۷۳ شغل در سال ۹۵ را کسب نمود، خاطرنشان ساخت: توفیقات حوزه کشاورزی مرهون زحمات همه کشاورزان عزیز و نیز پرسنل زحمت‌کش این اداره است.

    انتهای پیام/

    منبع خبر: لرسو

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *