×

فرمانده انتظامی استان لرستان:
کشف ۲۰ قبضه سلاح شورشی‌ در لرستان / بازداشت عوامل تیراندازی به اماکن خصوصی خرم‌آباد

  • کد نوشته: 16606
  • آبان ۹, ۱۴۰۱
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۲۰ قبضه سلاح شورشی و شکاری غیرمجاز در استان خبر داد و گفت: عامل تیراندازی به اماکن خصوصی در خرم‌آباد دستگیر شد.

    کشف ۲۰ قبضه سلاح شورشی‌ در لرستان / بازداشت عوامل تیراندازی به اماکن خصوصی خرم‌آباد
  • سردار یحیی الهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی جابه جایی مقادیری سلاح غیرمجاز توسط قاچاقچیان با یک دستگاه خودرو از استان های غربی کشور به کوهدشت، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان و این شهرستان قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران با کارهای اطلاعاتی و پلیسی در محورهای مواصلاتی این شهرستان مستقر و خودروی مورد نظر را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی توقیف کردند.

    فرمانده انتظامی استان لرستان، عنوان کرد: با دستگیری ۲ متهم در این رابطه، در بازرسی از خودروی توقیف شده ۱۶  قبضه سلاح شورشی غیرمجاز کشف شد.

    وی  با اشاره به اینکه خرید و فروش و نگهداری سلاح غیرمجاز از عوامل نا امنی و بروز حوادث و اتفاقات ناگوار است بیان کرد: پلیس با دارندگان این سلاح ها با جدیت برخورد قانونی خواهدکرد، از شهروندان خواست، هرگونه اخبار و اطلاعاتی در این رابطه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    سردار الهی همچنین از  از شناسایی و دستگیری ۲ عامل تیراندازی و کشف ۴ قبضه سلاح غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت:  در پی وقوع یک فقره تیراندازی به اماکن خصوصی توسط افراد ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس  قرار گرفت.

    وی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی عاملان تیراندازی شدند و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات موفق به دستگیری ۲ عامل تیراندازی و کشف ۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز  و تعدادی شوکر برقی و اسپری بدون مجوز شدند.

    فرمانده انتظامی لرستان  با بیان اینکه افراد دستگیر شده در تحقیقات پلیس علت و انگیزه تیراندازی را اختلافات خانوادگی بیان کردند، خاطرنشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *