×

یادمان شهدای پلدختر به همت سپاه احداث می شود

  • تیر ۳, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرمانده سپاه پلدختر گفت: یادمان شهدای پلدختر احداث و تندیس یادمانی از بمباران شهدای پلدختر نصب می شود.

    یادمان شهدای پلدختر به همت سپاه احداث می شود
  • سرهنگ منصور کریمی فرد؛ فرمانده سپاه پلدختر امروز در شورای هماهنگی دفاع مقدس اظهار داشت: یادمان شهدای دفاع مقدس مجموعه بزرگ فرهنگی برای تبیین ارزش های دفاع مقدس به شمار می رود و احداث یادمان شهدا از مطالبات به حق مردم شهرستان پلدختر بود که بعد از گذشت پنج سال،  به همت سپاه تهران این پروژه بازسازی و احداث می شود.

    وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان در خصوص تجهیز کارگاه پروژه یادمان همت کنند و کمک کنند تا در کمترین مدت زمان عملیات اجرایی آغاز شود.

    کریمی فرد تصریح کرد: هشتاد بار پلدختر در دوران دفاع مقدس بمباران شد ولی یادمانی از آن در شهرستان نداریم که تلاش داریم گروهی از همشهریان و فارغ التحصیلان دانشگاه هنر تهران اقدام با ساخت تندیس هایی در سطح شهر کنند و یک تندیس یادمان بمباران پلدختر طراحی ونصب شود.

    وی بیان کرد: مکان هایی به عنوان شهدای حاج عمران در شورای نامگذاری پیشنهاد شود تا در استان نامگذاری شود چرا که ۳۰۰شهید در عملیات حاج عمران به شهادت رسیده اند.

    یک میلیون رزمنده در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس تجلیل می شوند

    سرهنگ یدالله ناصر پور؛ مسئول حفظ ونشرآثار دفاع مقدس لرستان اظهار داشت: مرحله اول آزادسازی خرمشهر توسط خلع عرب و بعد لار دوم عملیات بیت المقدس انجام گرفت و ضروری است تا با اطلاع رسانی، خاطرات و دلاوری های آن دوران برای نسل جدید بازگو شود.

    وی اضافه کرد: سهم هر شهرستان بیش از یکهزار رزمنده است و لرستان دومین استان خسارت دیده دوران دفاع مقدس بود ولی از لحاظ ساخت وساز، پیشرفت و آبادانی سهم ناچیزی دارد.

    ناصر پور تصریح کرد: یکی از برنامه هایی که امسال همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود، مراسم تجلیل از رزمندگان است که یک میلیون رزمنده بسیجی، ارتشی، نظامی، مردمی و خانواده های شهدا تجلیل به عمل می آید.

    وی بیان کرد: به همت سپاه، یادمان شهدای گمنام که دغدغه مردم پلدختر است،ساخته و تا سه ماه آینده به مرحله افتتاح می رسد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *