×

۱۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان تسهیلات توسط بسیج سازندگی لرستان پرداخت شد

  • تیر ۶, ۱۴۰۱
  • ۰
  • مسوول بسیج سازندگی لرستان گفت: امسال ۲۲۹ فرصت شغلی جدید توسط بسیج سازندگی استان ایجاد و ۱۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

    ۱۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان تسهیلات توسط بسیج سازندگی لرستان پرداخت شد
  • به گزارش نیساخبر، به نقل از  روابط عمومی بسیج سازندگی لرستان، احسان جهانبخش اظهار کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع جهت ایجاد اشتغال برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر در سطح استان بسیج سازندگی همواره پای کار بوده است.

    وی افزود: بسیج سازندگی لرستان در سطح استان به‌ویژه روستاها جهت تحقق شعار اشتغال آفرینی و رفع فقر و توسعه عدالت اقتصادی و ارتقای معیشت خانواده‌های روستایی و همچنین به‌منظور صیانت و تحکیم خانواده‌ها و احیای کرامت فردی و خانوادگی در سطح جامعه و حمایت از کسب و کارهای خانگی در روستاها، بسیج سازندگی به متقاضیان واجدالشرایط ایجاد اشتغال تسهیلات پرداخت می‌کند.

    وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲۹ شغل ایجاد و از این تعداد برای ۳۴۴ نفر اشتغال مستقیم و ۴۵۸ نفر شغل غیر مستقیم ایجاد شده است.

    جهانبخش با بیان اینکه در راستای شغل‌های ایجاد شده ۲۲۹ تسهیلات اشتغال نیز واگذار شده است، گفت:  ارزش تسهیلات ارائه شده ۱۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان بوده است و اشتغال‌ها در راستای کشاورزی، دامپروری، مشاغل خانگی  و صنایع دستی می‌باشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *