×

۱۵ تن مرغ منجمد روزانه در لرستان توزیع می‌شود

  • فروردین ۳, ۱۴۰۰
  • ۰
  • رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان گفت: در روزهای تعطیل نوروز روزانه ۱۵ تن مرغ منجمد در حال توزیع است.

    ۱۵ تن مرغ منجمد روزانه در لرستان توزیع می‌شود
  • به گزارش نیساخبر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان، بهزاد منصوری صبح امروز در رابطه با توزیع گوشت مرغ در استان اظهارداشت: با توجه به اینکه در ابتدای هر سال کشتارگاه‌ها تا سوم فروردین تعطیل‌اند به منظور رفع مشکل کمبود مرغ به طور میانگین روزانه ۱۵ تن مرغ منجمد در حال توزیع است.

    وی افزود: سهمیه مرغ منجمد استان لرستان در مجموع ۲۴۰ تن بود که در روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ بر اساس سرانه جمعیتی بین شهرستان‌ها تقسیم و توزیع شده است.

    رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان عنوان کرد: علاوه بر این میزان توزیع شده با پیگیری های صورت گرفته توسط سازمان صمت استان مقدار ۵۰ تن دیگر مرغ منجمد در اولین روز سال ۱۴۰۰ تامین شده که با وجود همه مشکلات از جمله تعطیلی بانک‌ها برای پرداخت پول و تهیه خودروی ویژه حمل مرغ منجمد و…. به تدریج جذب و روزانه به طور ۱۰ الی ۱۵  تن در چهار نقطه شهر خرم‌آباد توزیع می‌شود.

    وی بیان کرد: کشتارگاه‌های مرغ روز سوم سال جدید تحت نظارت سازمان جهاد کشاورزی و صمت بر اساس یک برنامه‌ریزی مدون اقدام به کشتار مرغ می‌کنند و امیدواریم با تدابیری که به این منظور اتخاذ شده همچنین تلاش‌های شبانه روزی همکاران در سازمان صمت و سایر دستگاه‌های مرتبط،  فرآیند توزیع مرغ حالت عادی به خود بگیرد.

    منصوری تصریح کرد: با توجه به اینکه مرغ به اندازه کافی وجود دارد مردم به اندازه نیاز خود اقدام به خرید کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *