×

۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به استان لرستان اختصاص می‌یابد

  • کد نوشته: 14900
  • اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰
  • ۰
  • رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: از محل تبصره ۱۶ حدود ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای بسیج و سپاه مصوب شده که در حال هماهنگی با بانک‌ها هستیم که از این میزان ۱۷۰ میلیارد تومان سهم استان لرستان است.

    ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به استان لرستان اختصاص می‌یابد
  • سردار سرتیپ محمد زهرایی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دستاورد سفر بنده به استان لرستان آشنایی با ظرفیت‌های استان و همچنین برگزاری جلسات متعدد با گروه‌های جهادی و گروه‌های سازندگی بود.

    وی افزود: بسیج سازندگی جهت رسیدگی به روستاها و محلات حاشیه‌نشین شهر به دنبال تدوین برنامه جامع است که یک طرح ملی آماده و به دنبال تدوین برنامه‌های استانی هستیم، در همین راستا در استان لرستان نیز با شناسایی و آمایش پروژه‌ها، طرح‌ها جهت تدوین برنامه ۵ ساله شروع شده است.

    رئیس بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: در راستای رفع معضل بیکاری به دنبال ایجاد فرصت شغلی و تثبیت شغل به سمت تکمیل زنجیره ارزش جهت اشتغال پایدار هستیم همچنین جهت اشتغال پایدار بستر کار ۲۵ هزار صندوق قرض‌الحسنه مردمی در قالب بانکداری اسلامی تشکیل شده است

    وی بیان کرد: از محل تبصره ۱۶ حدود ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای بسیج و سپاه مصوب شده که در حال هماهنگی با بانک‌ها هستیم که از این میزان ۱۷۰ میلیارد تومان سهم استان لرستان است.

    زهرایی تصریح کرد: محرومیت‌زدایی کار مشترک بسیج سازندگی و دولت است و در استان لرستان که ظرفیت بودجه‌ای بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است اینکه چه سهمی را بسیج سازندگی بگیرد در جلسات کارشناسی مشخص می‌شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *