×

۲۷ پل خسارت دیده از سیل در سلسله نیاز به بازسازی دارند

  • کد نوشته: 13795
  • شهریور ۳۱, ۱۳۹۹
  • ۰
  • معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری سلسله گفت: ۲۷ پل در این شهرستان که بر اثر سیلاب سال گذشته دچار خسارت شده‌اند نیازمند ترمیم و بازسازی هستند.

    ۲۷ پل خسارت دیده از سیل در سلسله نیاز به بازسازی دارند
  • “خدیجه بهزادیان” با اشاره به تخریب ۱۲۷ کیلومتر از راه های اصلی و فرعی شهرستان در سیل سال گذشته، اظهار داشت: ۱۲۳ کیلومتر از این راه ها سال گذشته در اقدامی مناسب از سوی دولت بلافاصله ترمیم و بازسازی شد.

    وی با اشاره به اینکه سیلاب باعث خسارت به ۹۶ دهانه پل در این شهرستان شد، عنوان کرد: بخش عمده ای از این پل ها بازسازی و ترمیم شده اند اما ۲۷ دهنه از آنها هنوز بازسازی نشده اند که عمده ترین آنها در منطقه قلایی قرار دارند.

    بهزادیان با اشاره به تخریب پلهای چم گرگعلی، چشمه طلا و داربید در منطقه قلایی، خاطرنشان کرد: در سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی میزان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ترمیم و بازسازی پل چم گرگعلی مصوب شد و از پیمانکار طرح خواسته شده که تا قبل از شروع بارندگی این پل را تکمیل نماید.

    وی با اشاره به وضعیت پل کاکارضا، گفت: یکی از مهمترین پلهای حیاتی شهرستان که بر اثر سیلاب و البته کم کاری پیمانکاران تخریب شد، پل کاکارضا بود که با پیگیری های صورت گرفته مسئولان استان، این پل در حال حاضر حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون مبلغ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت بازسازی آن تخصیص پیدا کرده و برای تکمیل ان به حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

    وی ادامه داد: مطابق برنامه زمان بندی شده پیمانکار طرح، این پل تا اسفندماه امسال باید به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک برود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *