×

۳۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی امسال در شهرستان سلسله تولید می‌شود

  • کد نوشته: 5279
  • خرداد ۲۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس جهاد کشاورزی سلسله گفت: پیش بینی می شود در سال ۹۶ بیش از ۳۰۰ هزار تن انواع محصول در بخش کشاورزی شهرستان سلسله تولید شود. به گزارش نیساخبر وبه نقل از تسنیم هادی سپهوند  با اشاره به اینکه سال ۹۵ کل تولیدات بخش کشاورزی شهرستان سلسله ۲۲۰ هزار تن بود اظهار داشت: شهرستان سلسله […]

    ۳۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی امسال در شهرستان سلسله تولید می‌شود
  • برداشت محصولات کشاورزی

    رئیس جهاد کشاورزی سلسله گفت: پیش بینی می شود در سال ۹۶ بیش از ۳۰۰ هزار تن انواع محصول در بخش کشاورزی شهرستان سلسله تولید شود.

    به گزارش نیساخبر وبه نقل از تسنیم هادی سپهوند  با اشاره به اینکه سال ۹۵ کل تولیدات بخش کشاورزی شهرستان سلسله ۲۲۰ هزار تن بود اظهار داشت: شهرستان سلسله در بخش شیلات ظرفیت تولید سالانه ۳۵۰۰۰ تن ماهیان سردآبی قزل آلا را داراست و در این زمینه توانسته است رتبه نخست استان را به خود اختصاص دهد.

    وی با اشاره به ظرفیت تولید بچه ماهی در شهرستان سلسله عنوان کرد: در بخش شیلات شهرستان سلسله توانسته است با ظرفیت تولید ۵۷ میلیون قطعه بچه ماهی در سال، رتبه نخست استان را در این بخش نیز به خود اختصاص دهد.

    سپهوند با اشاره به اختصاص یک هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان به کاشت چغندرقند خاطرنشان کرد: سطح زیر کشت چغندرقند شهرستان در سال گذشته یک هزار هکتار بود که با توجه به این افزایش سطح زیر کشت این محصول در شهرستان پیش بینی می‌شود بیش از ۸۵ هزار تن چغندر قند از ارضی کشاورزی شهرستان برداشت صورت گیرد و رتبه نخست استان را نیز در این بخش به خود اختصاص دهد.

    وی با اشاره به سطح زیر کشت گندم و جو در شهرستان سلسله خاطرنشان کرد: ۵۲۰۰هکتار گندم آبی، ۱۰ هزار هکتار گندم دیم و ۶ هزار و ۵۰۰ هکتار جو نیز در سطح شهرستان کاشت شده که پیش بینی می‌شود از این سطح‌ها حدود ۲۸ هزار تن گندم و حدود ۹ هزار تن جو برداشت شود.

     مدیر جهاد کشاورزی سلسله با اشاره به پیش بینی برداشت ۱۲۰۰ تن کلزا در شهرستان سلسله اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های که در بخش کشاورزی شهرستان سلسله وجود دارد پیش بینی می‌شود طی سال ۹۶، بیش از ۳۰۰ هزار تن انواع محصول در بخش کشاورزی شهرستان تولید شود.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *