×

۳۵ تیم راهداری لرستان آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند

  • کد نوشته: 16423
  • شهریور ۱۰, ۱۴۰۱
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در طرح اربعین حسینی امسال ۳۵ تیم راه و ترابری و ناوگان حمل و نقل مسافر لرستان با تمام ظرفیت آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

    ۳۵ تیم راهداری لرستان آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند
  • “مرتضی شیروانی” اظهار کرد: لرستان به عنوان معین استان ایلام در طرح اربعین حسینی و پشتیبان پایانه مرزی شهید سلیمانی (مرز مهران) محسوب می شود و نقش راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان دبیر کمیته حمل و نقل، تسهیل در تردد و ارتقای ایمنی زائران اربعین حسینی می‌باشد.

    وی گفت: در این راستا ۲۵۰ نیروی راهدار در قالب ۳۵ تیم راه و ترابری در طول محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران ، عملیات ایمن سازی محورها با اقداماتی نظیر لکه گیری آسفالت، نصب تابلو و علائم ایمنی، حذف نقاط پرتصادف، نظارت بر ارتقای خدمات مجتمع های خدماتی رفاهی را انجام می دهند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستانی افزود: هماهنگی لازم با انجمن های صنفی و شرکت های حمل و نقل برای آمادگی ناوگان در جابجایی زائران صورت گرفته است و ناوگان حمل و نقل مسافر استان با تمام ظرفیت آماده خدمت رسانی می‌باشد.

    وی ادامه داد: اکنون تیمی از همکاران در مرز مهران مستقر و مشغول خدمت رسانی هستند، با توجه به تدابیر اندیشیده شده از سوی سازمان راهداری، زائران به محض پایان سفر در عراق با ارسال مرز خروجی خود به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱، بدون معطلی به محل اقامت خود هدایت می شوند.

    شیروانی افزود: همچنین تیم اعزامی راهداری استان در تابستان امسال به مدت ۴۵ روز در محورهای ایلام عملیات حذف نقاط پرتصادف را انجام داده اند. ضمن اینکه پی کنی زائرسرای در این استان نیز به این اداره کل واگذار شده است و پشتیبانی موکب های داخل لرستان و ایلام نیز توسط ماشین آلات اعزامی در حال انجام است.

    وی گفت: طرح پویش سراسری همراهان سفر ایمن با هدف ارتقای ایمنی تردد زائران در ۲ مجتمع های خدماتی رفاهی آبشار زال در محور خرم آباد – پل زال و خداکرمی در محور خرم آباد_کوهدشت اجرا می شود و هموطنانی که قصد سفر به عتبات عالیات در این ایام را دارند حتی الامکان از وسایل نقلیه شخصی استفاده نمایند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *