×

امام جمعه الشتر: راهپیمایی ۲۲بهمن امسال باشکوه‌تر از گذشته خواهد بود/ مسئولین با فساد و تبعیض بدور از جنجال‌های سیاسی مبارزه کنند

  • بهمن ۲۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام جمعه الشتر گفت: قوای سه‌گانه بایستی به دور از جنجال‌های سیاسی و هیاهوهای رسانه‌ای به اصل مبارزه با فساد و تبعیض بپردازند و این امر باید استمرار داشته باشد.   حجت الاسلام سیدسجادموسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه الشتر ضمن گرامی‌داشت دهه مبارکه فجر اظهار داشت‌: انقلاب‌ اسلامی در حالی شکل گرفت که رقابت […]

    امام جمعه الشتر: راهپیمایی ۲۲بهمن امسال باشکوه‌تر از گذشته خواهد بود/ مسئولین با فساد و تبعیض بدور از جنجال‌های سیاسی مبارزه کنند
  • امام جمعه الشتر گفت: قوای سه‌گانه بایستی به دور از جنجال‌های سیاسی و هیاهوهای رسانه‌ای به اصل مبارزه با فساد و تبعیض بپردازند و این امر باید استمرار داشته باشد.

     

    حجت الاسلام سیدسجادموسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه الشتر ضمن گرامی‌داشت دهه مبارکه فجر اظهار داشت‌: انقلاب‌ اسلامی در حالی شکل گرفت که رقابت شدیدی بین دول استعارگر شرق و غرب د‌ر جریان بود.

    وی افزود: مردم نیز با استفاده از آموزه‌های دینی و تحت لوای مرجعیت انقلاب کردند، احکام فقه را پذیرفته بودند و لذا ولایت فقیه را هم در عصر غیبت بعنوان ولی پذیرا شدند تا کرامت و عزت انسانی، استقلال و آبادانی را برای خود رقم بزنند.

    خطیب جمعه الشتر تصریح کرد: به گواه عموم ملت های دنیا و قضاوت عموم کشورهای دنیا نظام جمهوری اسلامی ایران علی رغم همه ی سختی‌ها و دسیسه‌ها و علی‌رغم اتفاقات ناگوار جنگ و تحریم‌های اقتصادی یا به شکل دیگری کودتای تحریمی که برای آن به اشکال گوناگون پیش آمدند باز این مردم با استقامتی که از خود نشان دادند هم پایبند به اصول و ارزشهایشان هستند و هم تبعیت و ارادتشان نسبت به ولی فقیه شان افزون‌تر شده است.

    وی خاطرنشان ساخت: انقلاب از آن مردم است و مردم این انقلاب اسلامی را جدای از اندیشه و تفکر خودشان نمی‌دانند هرچند که در قریب این چهل سال خواستند شیرینی انقلاب اسلامی را به کام مردم تلخ گردانند اما نتوانستند.

    حجت الاسلام موسوی افزود: دشمنان بعد از جنگ کودتای تحریم های اقتصادی را به وجود آوردند اما این انقلاب اسلامی به سمت آرمان‌هایی که از روز اول مطالبه انقلابیون بوده با مقاومت به حرکت خود ادامه دادند.
    وی با بیان اینکه ولایت فقیه خاری در چشم دشمنان است گفت: امروز دنیا به حریت و استقلال و وجود رهبرمعظم انقلاب اسلامی غبطه می‌خورد.

    وی افزود: آسیب‌های این انقلاب را نیز باید مراقب باشیم نحوه ی اداره کشور در بخش اجرایی هر کس به سلیقه خود پای صندوق‌های رای می‌آید و رای می‌دهد و فردی را در راستای امورات اجرایی به کار می‌گیرند اما آنچه که بلای جان ملت و در حقیقت فرصت‌سوزی‌ها را برای ملت ایران و بسترسازی برای دشمنان است، اختلاف و تخریب است که امید را از مردم می‌گیرد.

    امام جمعه الشتر بیان داشت: در اصول چیزی به نام اختلاف سلیقه نباید وجود دادشته باشد.

    وی ادامه داد: راهپیمایی۲۲بهمن با حضور گسترده و باشکوه مردم ایران اسلامی به نماش گذاشته خواهد شد و همانطور که رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند این ۲۲بهمن باشکوه‌تر از هرسال خواهد بود و مردم نشان خواهند داد که به آرمانها و اصول انقلاب پایبند خواهند بود.

    حجت الاسلام موسوی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی سران سه قوه را متوجه دغدغه اصلی مردم در بخش تبعیض و فساد کردند که بایستی به جد در این دغدغه هایی که مردم دارند ورود پیدا کنند.

    وی افزود: ریشه هر بدبختی و نارضایتی در جامعه به فساد و تبعیض بر می‌گردد؛ هم فساد زیان‌آور است و هم تبعیض نابود کننده که امید را از مردم سلب و نسبت به آینده بدبین می‌کند.

    خطیب جمعه الشتر ابراز داشت: قوای سه‌گانه بایستی به دور از جنجال‌های سیاسی و هیاهوهای رسانه‌ای به اصل موضوع بپردازند و این امر باید استمرار داشته باشد.

    حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به سالروز حکم تاریخی امام خمینی(ره) علیه نویسنده مرتد، سلمان رشدی، اظهار داشت: در آن زمان همه کشورها نسبت به این موضوع سکوت اختیار کردند و جمهوری اسلامی ایران با فتوای مرجع عالیقدر و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تنها کشوری بود که بیدار بود و محکم ایستادگی کرد.

    وی خاطرنشان ساخت: حضرت امان خمینی(ره) با این فتوای ماندگار، هم سلمان رشدی را به زباله‌دان تاریخ فرستاد و هم کسانی را که سعی داشتند دین اسلام و مبانی دینی را به تمسخر بگیرند.

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *