×

عضو مجمع نمايندگان لرستان در مجلس:
برخورد دستگاه قضا با فساد، سبب تقویت امید در بین مردم می شود

  • تیر ۱, ۱۳۹۹
  • ۰
  • عباس گودرزی گفت: برخورد با فساد باعث تقویت امید در بین مردم و همچنین افزایش اعتماد به حاکمیت می شود و از طرفی اثر بازدارندگی در جامعه ایجاد می کند.

    برخورد دستگاه قضا با فساد، سبب تقویت امید در بین مردم می شود
  • عباس گودرزی با اشاره به برخورد دستگاه قضا با مفسدین اظهار داشت: مشروعیت همه نهادها، قوا و قوه قضائیه در مبارزه با فساد است و باید این برخورد، از خود دستگاه ها شروع شود.

    وی اضافه کرد: حجت الاسلام رئیسی برخورد با فساد را از درون قوه قضائیه شروع کرده است و این در حالیست که برخورد با فساد باعث تقویت امید در بین مردم و همچنین افزایش اعتماد به حاکمیت می شود و از طرفی اثر بازدارندگی در جامعه ایجاد می کند.

    گودرزی تصریح کرد: در اعترافات مفسدین اقتصادی مشخص شد که حجم زیادی پول، ثروت و املاک به صورت هدایایی داده شده بود که این امر شان نظام را زیر سوال می برد و سبب بی اعتمادی مردم می شود.

    نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی برخورد با فساد را یکی از وظایف اصلی نظام اسلامی و یک حرکت ارزشمند برشمرد و افزود: این اقدام، حرکتی ارزشمند و صحیح است و دستگاه قضا باید بدون ملاحضه با مفاسد اقتصادی برخورد نماید.

    وی بیان کرد: دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی بدون توجه به این که این مفسدین در چه لباس، جناح یا حزبی هستند برخورد لازم را انجام می دهد و البته همه ما مکلف به حمایت از دستگاه قضا هستیم.

    گودرزی اظهار داشت: دستگاه قضایی به صورت دقیق و شفاف بررسی های لازم را انجام می دهد و طبق شرع مقدس و قوانین جمهوری اسلامی ایران، حکم نهایی را صادر می کند.

    نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد دستگاه قضایی با مفسدین اقتصادی، یک اقدام بسیار ارزشمند است که همه باید حمایت کنند.
    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *