×

فرماندار سلسله:
 تعهد به سرزمین خود را خواندن حماسه های ملی در کودکان تقویت کنیم

  • مهر ۱۸, ۱۳۹۷
  • ۰
  •   دکتر خسروی به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بازدید کرد. به گزارش نیساخبر“فرماندار سلسله در جمع کودکان و والدین آنان ضمن تبریک روز جهانی و هفته ملی کودک به همه نونهالان و کودکان به عنوان سرمایه های درخشان این سرزمین، اظهار داشت: تمامی تئوری […]

     تعهد به سرزمین خود را خواندن حماسه های ملی در کودکان تقویت کنیم
  •  

    دکتر خسروی به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بازدید کرد.

    به گزارش نیساخبر“فرماندار سلسله در جمع کودکان و والدین آنان ضمن تبریک روز جهانی و هفته ملی کودک به همه نونهالان و کودکان به عنوان سرمایه های درخشان این سرزمین، اظهار داشت: تمامی تئوری های مدیریتی می گویند که شخصیت کودک تا سن هفت سالگی ساخته می شود و لذا باید تلاش کنیم که کودکان خود را بر اساس آموزه های دینی و مدل های علمی تربیت نماییم.

    وی با تاکید بر اینکه باید با زبان کودکی با فرزندان خود ارتباط برقرار نماییم، افزود: برای تحقق این امر لازم است که فهم و دانسته های خود را در ارتباط با کودکان افزایش دهیم.

    نماینده عالی دولت در شهرستان سلسله با اشاره به اینکه باید تعهد به سرزمین خود را با خواندن حماسه های ملی همچون شاهنامه در کودکان تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: شخصیت کودک با تقلید از نقش پدر و مادر و بازی با همسالان ساخته می شود و در این راستا باید کودکان با کانون های پرورش فکری و مربیان کارکشته آن ارتباط داشته باشند.

    دکتر خسروی با اشاره به روز کودک و محیط زیست، گفت: محیط زیست در دست همه ما امانت است و لازم است اهمیت حفظ آن را به کودکان آموخت چرا که محیط زیست ارثیه ای برای نسل های آینده است و باید از آن به درستی حفاظت و حراست کرد.

    بازدید از ایستگاه نقاشی با عنوان مهربانی با حیوانات و ایستگاه ادبی با موضوع محیط زیست و حضور در جمع صمیمی کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه های فرماندار سلسله در این بازدید بود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *